سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

نامه رهبری مخاطب خود را پیدا می‌کند

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 459421
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا را در راستای روشنگری برای جوانان اروپایی عنوان و تاکید کرد که این نامه مخاطب خود را پیدا خواهد کرد.
نامه رهبری مخاطب خود را پیدا می‌کند
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با زبان دیپلماسی عمومی با مردم و جوانان اروپا سخن گفتند، ایشان در نامه اولشان نسبت به بالا بردن معرفت جوانان اروپا نسبت به اسلام واقعی سخن گفتند و در وهله بعد خواستند بخشی از تردیدهایی که در اذهان جوانان وجود دارد را روشن کنند.

وی افزود: در نامه رهبری به موضوع اسلام هراسی و ارایه چهره خشن از اسلام اشاره شده و در پس پرده چهره واقعی تروریست‌ها را افشا کره‌اند و اینکه غرب پشت همه این موضوعات دست به بی ثباتی و ناامنی زده است.

جوکار با تاکید بر اینکه رهبری به دنبال روشنگری درباره‌ی مسایل و مناقشات بین‌المللی و منطقه‌ای برای جوانان اروپایی است یادآور شد: دین اسلام دین رحمت و مهربانی است اما غربی‌ها می‌خواهند امروز آن را به نوع دیگری جلوه دهند و به دنبال این هستند که اذهان عمومی را به این سمت سوق دهند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد رسانه‌های دنیا در سیطره صهیونیسم است اما با توجه به شبکه‌های ارتباطی مردمی این نامه به سراسر دنیا خواهد رفت و مخاطب خود را پیدا می‌کند. البته ما نیز باید راجع به محتوای نامه و پیگیری آن اقدامات لازم را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *