سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۶
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

امیدواریم تقارن نظرات موتلفه، ایثارگران و پایداری به همه اصولگرایان تسری پیدا کند

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 459268
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این که نتایج و جمع‌بندی مطلوبی از جلسات سه جانبه حاصل شده است اظهار کرد: امیدواریم که تقارن نظرات به همه اصولگرایان تسری پیدا کند.
امیدواریم تقارن نظرات موتلفه، ایثارگران و پایداری به همه اصولگرایان تسری پیدا کند
به گزارش جهان، محمد نبی حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه نشست های سه جانبه جمع‌بندی خوبی داشته است گفت: در جلسات و نشست‌هایی که با جبهه پایداری و ایثارگران داشته‌ایم، جمع بندی خوبی‌ حاصل شده است و از تمام جلسات رضایت دارم.

وی خاطر نشان کرد: در واقع در جهت ائتلاف پیشرفت داشته‌ایم اما بارها اعلام کردیم که خودمان را مرکز ائتلاف همه اصولگرایان نمی دانیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: سه تشکل موتلفه، ایثارگران و پایداری تلاش کرده‌اند که نظرات خودشان را به هم نزدیک کنند اما امیدواریم که این تقارن نظرات به همه اصولگرایان تسری پیدا کند.

حبیبی درباره اینکه از میان سه تشکل چه گروهی لیدری را بر عهده خواهد داشت گفت: تا به حال در جلسات راجع به افراد برای این مساله بحثی نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وحدتی که اصول زیر پا گذاشته نشود انشاالله.
... ایران همه با هم متحد میشویم برای اهداف مقدسی.. در غالب خصوصی سازی
...مردم خوب میشناسند
خدا نگذره از کسانی که تعمدا بین اصول گرایان تفرقه ایجاد می کنند . ..
وای به حال کسانی که از تفرقه اصول گرایان خوشحال می شوند .
باعث تاسف است که بعضی از سیاسیون دم از انقلاب و رهبری می زنند اما حرف و عمل انان دشمنان داخلی و خارجی را خوشنود می کند...