پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر/ جباری پنالتی خراب کرد

تساوی یاران نوری مقابل الاهلی

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 459239
تیم فوتبال الاهلی قطر با حضور جباری مقابل تیم محمد نوری به تساوی رضایت داد.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم الاهلی که دو بازیکن ایرانی به نام های مجتبی جباری و پژمان منتطری را در اختیار دارد، امشب در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر مقابل مسیمیر که محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را در ترکیب خود دارد قرار گرفت که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
 
در این دیدار پژمان منتظری حضور نداشت زیرا در بازی هفته گذشته که تازه از کمند مصدومیت در آمده بود در دقیقه 22 بازی بار دیگر مصدوم شد تا خط دفاعی الاهلی را ضربه پذیر کند. اما جباری برای تمیش 90 دقیقه کامل بازی کرد و در دقیقه 64 بازی یک پنالتی را از دست داد.
 
در مقابل نوری که به عنوان کاپیتان مسیمیر است توانست برای تیمش یک امتیاز ارزشمند بدست بیاورد اما با این امتیاز باز هم در بحران قرار دارند زیرا با 4 امتیاز در قعر جدول ماندند. نوری در این دیدار در دقیقه 57 بازی از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.
 
گل های یاران جباری را کابانجو در دقیقه 35 و مشعل عبدالله در دقیقه 75 زد و در مقابل گل های یاران نوری را داسیلوا در دقایق 7 و 72 هردو را از روی نقطه پنالتی زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *