يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
جام اتحادیه انگلیس

پیروزی قاطع لیورپول در جام اتحادیه

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب: 459120
مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با پیروزی قاطع لیورپول در خانه ساوتهمپتون به پایان رسید.
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، چهارشنبه شب لیورپول در خانه ساوتهمپتون به برتری قاطع 6 بر یک دست پیدا کرد و به این ترتیب به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد.
 
لیورپول  تحت هدایت کلوپ در شرایطی بازی را با این نتیجه به پایان رساند که گل اول مسابقه را در دقیقه یک توسط سادیو مانه دریافت کرد و تا دقیقه 26 که دانیل استوریج کار را به تساوی کشاند، از میزبان عقب بود. استوریج سه دقیقه بعد دومین گل خود و لیورپول را به ثمر رساند. لحظاتی قبل از پایان نیمه اول بازی هم دیووک اوریگی در دقیقه 45 سومین گل لیورپول را زد تا قرمزپوشان‌ مرسی‌ساید با خیالی آسوده راحتی رختکن شوند.
 
در نیمه دوم اما باز هم این لیورپول بود که با وجود پیش بودن از شاگردان رونالد کومان، میل به حمله نشان داد. دیووک اوریگی هم مانند استوریج خودش را دو گله کرد و گل چهارم میهمان را در دقیقه 69 زد. در دقیقه 73 هم جردن ایبه در جشنواره گل لیورپولی‌ها سهیم شد و گل پنجم بازی را به سود میهمان به ثمر رساند. در نهایت این اوریگی بود که جشنواره گل لیورپول و هت‌تریک خود را در دقیقه 86 کامل و نتیجه را 6 بر یک کرد.
 
به این ترتیب پس از منچسترسیتی، اورتون و استو‌ک‌سیتی، لیورپول هم در جمع چهار تیم برتر رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *