سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

واکنش نوبخت به انتقادازغیبت روحانی درمجمع

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 457440
سخنگوی دولت دلیل غیبت دکتر روحانی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشریح کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا رئیس جمهور در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا نمی‌کند گفت: غیبت وی به دلیل مشغله کاری است دولت نهایت همکاری را با مجمع دارد و رئیس جمهور هر وقت فرصت کند حتما در تمامی جلسات شرکت می‌کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا کارت‌های ده میلیونی منجر به تورم می‌شود، تاکید کرد: خیر. این موضوع منجر به تورم نمی‌شود و اکنون هم اگر کمی در پیشرفت کار تأنی وجود دارد به این دلیل است که موانع کاملا بررسی شود تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

به گزارش سخنگوی قوه مجریه درخصوص اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز که در تهران تشکیل شد گفت: در این مجمع سران کشورهای صاحب میادین گازی حضور پیدا کردند تا در آینده در مورد بازار گاز انسجام داشته باشند و از این ظرفیت همواره به طور بهینه استفاده کنند.

وی در مورد ربوده شدن ماهیگیران ایرانی توسط دزدان سومالی خاطر نشان کرد: این موضوع مایه تأسف است و دولت اقدامات لازم را در این مورد انجام خواهد داد.

نوبخت در ادامه با تبریک هفته بسیج گفت: من در اینجا از فرزندان رشید ملت و سیستم‌های اطلاعاتی به دلیل ایجاد امنیت تشکر می‌کنم این نعمت‌ها آسان بدست نیامده و ما باید قدر آنها را بیشتر بدانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط میشه خندید!
میشه دقیقا بگین چه کاری ؟همه جا که رکوده سفرهای استانی هم که یا لغو می شه یا با کمترین کارآیی انجام می شه وزرا هم که نمی تونن رییس جمهور رو ببیننن پس دقیقا مشغله ایشون چیه وکجاست