جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

انتشار ۲دفتر شعر تازه از غلامرضا سازگار

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 456608
دو دفتر شعر تازه از غلامرضا سازگار شامل مجموعه کامل غزلیات و مجموعه کامل نوحه‌های این شاعر آئینی منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دفتر هنر و ادبیات هلال مجموعه نوحه‌های عاشورایی غلامرضا سازگار را در قالب کتابی با عنوان «یک ماه خون گرفته» منتشر کرد.

این کتاب شامل متن تمامی نوحه‌های عاشورایی سردوه شده توسط سازگار است که در قالب یک تقسیم‌بندی محتوایی از نوحه‌های مرتبط با نخستین روز ماه محرم شروع و تا نوحه‌های مرتبط با ورود کاروان حسینی به مدینه ،بعد از واقعه عاشورا را در بر می‌گیرد.

این مجموعه شامل ۲۰ بخش است و در قطع جیبی در بیش از ۳۰۰ صفحه و با قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر شده است.

با توجه به اینکه سبک هر یک از نوحه‌ها متفاوت از دیگری است، ناشر این کتاب از خریدار خواسته تا با نصب اپلیکیشن موبایلی مرتبط با این کتاب از سبک خوانش این نوحه‌ها نیز به صورتی جداگانه مطلع شود.

دفتر نشر هلال همچنین به تازگی مجموعه کامل غزلیات غلامرضا سازگار را نیز در قالب کتاب با عنوان «آتش مهر» منتشر کرده است.

این کتاب ۷۲۰ غزل از سازگار را که با موضوعات آئینی سروده شده است در خود جای داده و با حجمی بیش از ۸۸۰ صفحه منتشر شده است.

این کتاب به اذعان ناشر در مقدمه خود به شکلی چیده شده و مورد استفاده قرار گرفته که با غزلیاتی در وصف نیایش شروع و پس از آن اشعار وی در وصف چهارده معصوم(ع) روایت شده است و در پایان نیز با اشعاری در وصف انتظار پایان می‌یابد.

این دفتر شعر با قیمت ۳۹۰۰ تومان منتشر شده است.

یادآوری می‌شود غلامرضا سازگار معروف به میثم شاعر و مدیحه سرای عاشورایی است که بیش از ۶ دهه به مدیحه سرایی در وصف اهل بیت(ع) و معصومین پرداخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *