چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
دبیرکل نادو اعلام کرد:

۲۰ سال محرومیت برای ۵ ورزشکار دوپینگی

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 456259
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) پس از نهایی شدن مراحل دادرسی، رای قطعی خود در مورد پنج ورزشکاری که مرتکب تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ شدند را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون و دبیر کل نادو با اعلام این خبر افزود: اعلام رای نهایی دو تن از ورزشکاران رشته های بوکس و دوومیدانی نیز به بعد از سپری شدن مراحل استیناف موکول شد چرا که این دو ورزشکار  در مهلت قانونی درخواست استیناف داده بودند.
 
نوروزی  جزئیات احکام صادر شده را به این شرح اعلام کرد:
 
۱- شیداله رضی از فدراسیون جانبازان و معلولان به دلیل استفاده از ماده ممنوعه متنولون، به مدت چهار سال (از ۵ تیرماه ۱۳۹۴ تا ۴ تیرماه ۱۳۹۸) محروم شد.
 
۲- محمدرضا گودرزی از فدراسیون جانبازان و معلولان به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول، به مدت چهار سال (از ۱۰ تیرماه ۱۳۹۴ تا ۹ تیرماه ۱۳۹۸) محروم شد.
 
۳ -افشین شعبانی از فدراسیون قایقرانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول بولدنون، به مدت چهار سال (از ۲۴ مرداد۱۳۹۴ تا ۲۳ مرداد ۱۳۹۸) محروم شد.
 
۴- آرمین بخشی زاد از فدراسیون قایقرانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه نوراندروسترون، به مدت چهار سال (از ۵ شهریور۱۳۹۴ تا ۴ شهریور ۱۳۹۸) محروم شد.
 
۵- سید جلال احمدی از فدراسیون تیراندازی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه پروپرانولول، به مدت چهار سال (از ۱۳ مهرماه ۱۳۹۴ تا ۱۲ مهرماه ۱۳۹۸) محروم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *