پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

برد استقلال مقابل ملوان در دیدار دوستانه

پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 455128
تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل ملوان به برتری رسید.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 14 و 25 دقیقه امروز در دیداری دوستانه مقابل ملوان به میدان رفت که این مسابقه در نهایت با تک‌گل پروپیچ به سود شاگردان پرویز مظلومی به پایان رسید.
 
در نیمه اول این بازی توپ و میدان در اختیار شاگردان استیلی بود تا جایی که ضربه دیدنی پژمان نوری هم به تیر دروازه آبی‌پوشان اصابت کرد اما بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
ملوانی‌ها که در این مسابقه مازیار زارع را در اختیار نداشتند نیمه دوم را هم با تغییرات کمی آغاز کردند و در آن سوی میدان پرویز مظلومی تیمش را با تغییرات گسترده در نیمه دوم به زمین فرستاد. پروپیچ، عمران‌زاده، برزای، برهانی و نورافکن نفراتی بودند که در نیمه دوم به زمین آمدند و با وجود مهاجم 192 سانتی استقلال استقلالی‌ها در دقیقه 80 بازی موفق شدند روی ضربه کرنر توسط پروپیچ به گل برسند.
 
داور مسابقه در این دیدار به حسین ماهینی اخطار نشان داد و از بازیکنان در طول بازی می‌خواست تا مراقب ساق‌های یکدیگر باشند زیرا بازی به صورت دوستانه برگزار می‌شد.
 
*در بین دو نیمه سیدمهدی رحمتی برای دقایقی با سیدحسین حسینی و حسین ماهینی نیز گفت‌وگو کرد.
 
*حمید استیلی و پرویز مظلومی در پایان مسابقه با یکدیگر خوش و بش کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *