جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱

آخرین آمار از فروش «شاهزاده روم»

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 454954
شهرهای مشهد، قزوین، بابل، ساری، بوشهر و اصفهان از جمله شهرهایی هستند که با درخواست‌های مخاطبان به جمع شهرهای اکران کننده شاهزاده روم پیوستند. فروش فیلم در چند روز اخیر در مشهد و اصفهان بیش از حد انتظار بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، انیمیشن «شاهزاده‌روم» تا امروز و بر اساس آخرین رقم‌های اعلامی به فروش ۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی رسیده است اما وضعیت اکران فیلم در شهرستان به دلیل در اختیار داشتن سالن های کم چندان مطلوب نیست.

شهرهای مشهد، قزوین، بابل، ساری، بوشهر و اصفهان از جمله شهرهایی هستند که با درخواست های مخاطبان به جمع شهرهای اکران کننده شاهزاده روم پیوستند. فروش فیلم در همین چند روز در شهرهای مشهد و اصفهان بیش از حد انتظار بوده است.

با توجه به فروش دیگر فیلم‌ها در اکران پاییز و خوش اقبال نبودن کارهای کودک و نوجوان در سالهای اخیر و کم رونقی گیشه در روزهای اخیر و عدم پیش بینی این رقم فروش از سوی کارشناسان، می‌توان انیمیشن «شاهزاده روم» را پدیده فروش این فصل دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *