کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زخمی که کم کم کهنه می شود؛

پرونده دانشجویان بورسیه‌ همچنان بر دور باطل بلاتکلیفی

18 آبان 1394 ساعت 11:15

با وجود اینکه مسئولان سازمان امور دانشجویان از حل شدن مشکلات دانشجویان بورسیه خبر می‌دهند، دانشجویان بورسیه همچنان بلاتکلیف هستند.


به گزارش جهان، در حالی که ترم تحصیلی جاری در نیمه راه است، پیگیری‌ها حاکی از باقی ماندن مشکلات دانشجویان بورسیه است.

یکی از دانشجویان بورسیه که به علت اشتغال نیمه وقت لغو بورس شده بود، درباره وضعیت ادامه تحصیلش، گفت: با وجود اینکه مسئولان سازمان امور دانشجویان از حل شدن مشکلات دانشجویان بورسیه خبر می‌دهند، مشکلات ادامه تحصیل دانشجویان بورسیه‌ای که به علت کسر معدل، اشتغال و کبر سن لغو بورس شده بودند همچنان پا برجاست و این دانشجویان محکوم به پرداخت هزینه ۵۰ میلیونی هستند.

یکی دیگر از این دانشجویان بورسیه که با وجود داشتن جایابی برای ادامه تحصیل هنوز منتظر صدور حکم بورس تحصیلی است، گفت: لغو بورس‌ها همچنان ادامه دارد و اقدام موثری از سوی مسئولان سازمان امور دانشجویان درباره جایابی صورت نگرفته، برخی از دانشجویان با وجود داشتن جایابی همچنان منتظر صدور حکم بورس تحصیلی‌شان هستند.

یکی از دانشجویان بورسیه‌ شاهد نیز به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، یادآور شد: با وجود اینکه در نشست‌ها و برنامه‌های مختلف عنوان شده که مشکلات دانشجویان بورسیه شاهد و ایثارگر برطرف شده، مشکل این دانشجویان نیز همچنان پا برجاست و اقدام موثری از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

در حالی که پرونده بورسیه‌های تحصیلی هنوز روی میز مسئولان آموزش عالی و نمایندگان مجلس است، اما هنوز اقدام جدی از سوی مسئولان وزارت علوم برای حل شدن مشکلات این دانشجویان صورت نگرفته و این در شرایطی است که ترم تحصیلی رو به اتمام است.
منبع: تسنیم


کد مطلب: 454520

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/454520/پرونده-دانشجویان-بورسیه-همچنان-دور-باطل-بلاتکلیفی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com