چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱

‫تمجیدهای یک روحانی از انیمیشن ایرانی

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 454322
کارشناس فرهنگی کشورمان گفت: هر قدم و نیت خیری برای معرفی و ترویج و تبلیغ انیمیشن «شاهزاده روم»، بی‌شک مصداق احیای امر خاندان نبوت و تبلیغ دین به شمار می‌آید و قطعا بی اجر و ثواب نخواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدرضا زائری از کارشناسان فرهنگی کشورمان مطلبی را درباره انیمیشن «شاهزاده روم» به رشته تحریر درآورده است.

زائری در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: اکران فیلم داستانی بلند انیمیشن "شاهزاده روم" که شاید بزرگترین تجربه سینمایی انیمیشن ایرانی است و با موفقیت روبرو شده است آغاز شد. این کار ارزشمند و مبارک که به زندگی جناب ملیکا ، نرجس خاتون مادر بزرگوار حضرت صاحب الزمان علیه السلام می پردازد اتفاقا چنان که در یکی دو نمایش خصوصی دیده ام بسیار مورد پسند کودکان و نوجوانان مخصوصا دخترها قرار می گیرد.

وی همچنین افزود: این تجربه یکی از درخشان ترین تجربه های جریان متعهد غیر دولتی و به تعبیر رهبر انقلاب جوانان مؤمن انقلابی است که نشان دادند با دست خالی و اراده و عزم و اخلاص می شود گامهای بلندی برداشت.

زائری در پایان اضافه کرد: هر قدم و نیت خیری برای معرفی و ترویج و تبلیغ این فیلم سینمایی بی شک مصداق إحیای امر خاندان نبوت و تبلیغ دین به شمار می آید و قطعا بی اجر و ثواب نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *