يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۲

ارسال کمک بشردوستانه‌ روسیه به یمن

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 454248
وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد که هواپیمای این کشور که روز پنجشنبه به صنعا رفته بود 23 تن کمک‌های بشردوستانه را به این کشور منتقل کرده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه خبرداد: روسیه روز پنجشنبه هواپیمایی را به فرودگاه صنعا اعزام کرد که بر اساس گزارش‌ها به‌کمک این هواپیما 20 تن کمک‌های بشردوستانه به یمن ارسال شده است.
 
وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد که هواپیمای I1-76 حدود 23 تن کمک‌های بشردوستانه از جمله مواد غذایی و چادر به صنعاء، پایتخت یمن ارسال کرده است.
 
روزنامه نگاران خبرگزاری فرانسه فرودآمدن هواپیمای روسی در فرودگاه صنعا را دیده و به آنها گفته شده که این هواپیما حامل کمک‌های بشردوستانه است.
 
وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد که این هواپیما روز جمعه و با 75نفری که خواستار ترک این کشور شده‌اند فرودگاه صنعاء را ترک کردند.
 
آخرین هواپیمای روسیه در ماه جولای در صنعا فرود آمد و در آن زمان 46 تن کمک‌های بشردوستانه به این کشور منتقل کرد.
 
بحران انسانی در یمن بسیار شدید بوده و سازمان ملل متحد این کشور را یکی از وخیم‌ترین کشورهای جهان اعلام کرده که بیش از 80 درصد از مردم این کشور در خطر قحطی قرار دارند.
 
حدود 5هزار نفر در درگیری‌های یمن از ماه مارس کشته شده که بر اساس برآوردهای سازمان ملل متحد نیمی از آنها غیرنظامی بوده‌اند.
https://jahannews.com/vdceee8evjh8nwi.b9bj.html
jahannews.com/vdceee8evjh8nwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس کشور ما که نام اسلام را به یدک میکشیم چه کمکی برای مردم مظلوم یمن کردیم از روسیه که کشوری غیراسلامی است یاد بگیریم
Iran, Islamic Republic of
گرچه ناتو تحت نفوذ ایران است و سیاستهای ضد اسرائیلی بایدن نمیتواند کارامد باشد، حمله نمایشی امریکا و انگلیس به یمن و استمداد این کشور از روسیه میتواند موجبات درگیری مستقیم روسیه با اسرائیل را فراهم و سقوط انرا تسریع نماید. تمام سیاستهای روسیه از زمان روی کارامدن پوتین، و سیاستهای امریکا و اروپا از زمان اباما و برجام، بطور نامحسوس توسط ایران تعیین میشوند.