يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۸

مطهری حاضر به مناظره نشد

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 454241
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اعلام اینکه علی مطهری حاضر به مناظره با علیرضا زاکانی نشده است، گفت: مطهری هیچ دلیلی برای رد درخواست مناظره ارائه نکرد.
مطهری حاضر به مناظره نشد
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی بسیج دانشگاه شیراز، عباس توانا بابیان اینکه بسیج دانشجویی برای حاکم شدن فضای آزاداندیشی و تضارب آرا و همچنین فضای منطقی بر محیط دانشگاه، سعی کرده است با حضور و دعوت از جریانات مختلف سیاسی در چارچوب نظام در تحقق این اهداف گام بردارد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و بارش افکار سعی می‌کنیم که با تضارب آرا و صحبت‌های جناح‌های مختلف، این حرکت به پیشرفت کشور کمک کند.

وی بابیان اینکه به دنبال استفاده از تمام جریان‌های سیاسی برای منطقی کردن فضای دانشگاه‌ها هستیم افزود: جریانی در دانشگاه‌ها به دنبال احساسی کردن فضای این مراکز علمی است تا بتواند به منافع شخصی خود برسد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز بابیان اینکه نظر به مخالفت روسای دانشگاه با حضور سخنرانان منتقد، تصمیم به برگزاری مناظره گرفتیم و یک نفر که به سیستم فکری مدیریت دانشگاه نزدیک است برای مناظره دعوت کنیم ادامه داد: برای برگزاری مناظره علی مطهری و علی‌رضا زاکانی، تاریخ‌های مختلفی پیشنهاد دادیم که درعین‌ موافقت آقای زاکانی، آقای مطهری حاضر به مناظره نشد و دلیلی را برای رد درخواست مناظره به ما ارائه نداد.

توانا بیان کرد: با توجه به اینکه آقای مطهری دغدغه آزادی بیان دارد انتظار می‌رفت که در مناظره شرکت کند تا دانشجویان در فضایی منطقی در مورد گفته‌هایش تصمیم بگیرند.

وی گفت: توقع داشتیم آقای مطهری به‌جای سخنرانی تک‌نفره به سمت مناظره‌ها روی آورده و اجازه صحبت تفکرات مختلف را بدهد تا دانشجو تصمیم بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فسایی
بخاطر کاکو شیرازی مناظره کن
United States
اول مهاچمان به مطهری را در شیراز مجازات کنند بعد از ایشان دعوت به مناظره کنند
همون بک بار که دعوتش کردید برای هفت پشتتون کافیه.
علی
Estonia
آخه حرف منطقی برا گفتن نداره
United Kingdom
خواهش میکنم دیگه از علی مطهری خبر نذارید چون از قدیم گفتن: علی مطهری مهم نیست!!!
ج س
علی مطهری دنبال هوچی گری است و عمدا حرفای غیر منطقی می زند تا جوانان را تحریک به عکس العمل کند تا مظلوم نمایی نماید
سلام
نداشتن جواب منطقى بهترين دليل!
Iran, Islamic Republic of
آقای علی مطهری، آن روی سکه آقای لاریجانی است.