کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت دو چهره رسانه ای به رفتار بد تیم های حفاظت؛

حمله‌ یک‌محافظ به‌خودروِ روحانی‌مشهور/ ضرغامی: آقایان! مطمئن باشید هیچ آسیبی به شما نمی‌رسد!

16 آبان 1394 ساعت 16:52

روز گذشته دو چهره مشهور فرهنگی، به یک موضوع در صفحه اینستاگرام خود پرداختند؛ حفاظت از مسؤولان در جمهوری اسلامی.


گروه سیاست "جهان نیوز"ـ  حجت الاسلام محمدرضا زائری نویسنده و فعال فرهنگی و رسانه‌ای ماجرایی از برخورد بد و ناپسند تیم حفاظت یکی از مسئولین را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. متن زیر عینا از صفحه این روحانی استخراج شده است:

"امشب و ساعتی پیش، وقتی از منبر برمی گشتم، وسط خیابان ناگهان کسی وحشیانه با چیزی که در دست داشت به شیشه ماشین کوبید و فریادی کشید، نزدیک بود شیشه ماشین خرد شود.

وحشت زده ترمز کردم و تازه متوجه شدم اینها محافظان تیم اسکورت کسی هستند و احتمالا هشداری داده اند که نشنیده ام و بعد ديدم سه ماشين پژو به سرعت ويراژ دادند و رفتند. بعد هم از در ورودي يك ساختمان متعلق به [...] داخل شدند.

خواستم ببينم كه ماشين متعلق به چه كسي بوده كه جلوي ماشين من را گرفتند و يكي از تيم حفاظت با عصبانيت از ماشين بيرون پريد جلو آمد و ظاهرا من را شناخت و خيلي عذرخواهي كرد به اين توجيه كه ببخشيد بچه ها شما را نشناخته اند! گفتم چه فرقي مي كند، من هم يك شهروند عادي! اين رفتار غلط است و غير اسلامي است! خواهش كرد كه بروم و ببخشايم و كوتاه بيايم ... بي خيال شدم چون مي دانم اين رفتار از اكثر مسوولان كشور عادي است! احتمالا آن آدم [...]ى هم كه توي ماشين وسط نشسته بود با امثال همين راهپيمايي پريروز به استمرار قدرتش اطمينان يافته كه اين طور تركتازي مي كند! پس از من چه برمي آيد ؟ فقط به دوستاني كه در حوادثي مثل فتنه ٨٨ دنبال دست آمريكا و انگليس مي گردند عرض مي كنم كه توطئه اجنبي با اين زمينه هاي منفي تكميل مي شود. اصلا اختلاس و فساد و ظلم و رشوه و ربا و .... هيچ ، فقط كافي است مثل اين مسأله امشب من شبي تنها و تنها يك مورد در تهران رخ دهد ، در فتنه ٩٨ ببينيد چه قدر آدم زمينه فرياد زدن و تظاهرات كردن دارند؟! ببينيد چه قدر عقده هاي متراكم و غصه هاي فشرده شده براي انفجار آماده مي شود!

دوستان عزيز و انقلابي! نفوذ بيگانه همين رفتارهاي غلط و زورگويي هاي بي سروصداست كه هيچ كدام را به شمار نمي آوريم و تا كسي هم به آنها اعتراض كند صدتا برچسب ضدانقلاب و بي دين و دشمن و غيرخودي به او مي زنيم!"

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000454/nf00454203-1.jpg

به گزارش جهان، همچنین عزت الله ضرغامی نیز در پست خود در اینستاگرام آورد:

"حفاظت!

پس از ترور های ناجوانمردانه منافقین، مسئله ی حفاظت از جان شخصیت های کشور جدی شد.

بسیاری از آنها، قبلاً تمایلی به این محدودیت ها نداشتند و علاقه مند بودند، مثل قبل از انقلاب، در میان مردم باشند.

از شهید باهنر دعوت کرده بودم تا در مسجد کوچک محله مان، موسی بن جعفر(ع)، سخنرانی کند. مجبور شد تا به سئوالات زیاد بچه محل ها راجع به حفاظت و ماشین خود توضیح دهد.(رحمه الله علیه)

با موتور سیکلت و دم پائی ، مستقیماً تا کنار پله های درب شیشه ای دولت، در حیاط نخست وزیری رفتم و ایشان را تا مسجد محل راهنمایی کردم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000454/nf00454203-2.jpg

*** پی نوشت***

متاسفانه اصل مسئله حفاظت، امروز تبدیل به هویت جدید و تشخص ثانویه برخی مسئولین شده است.

کشور ما به لطف الهی امن است. خوب است مسئولین، برخی مواقع حفاظت ها را کنار بگذارند و در میان مردم کوچه و بازار تردد کنند و مستقیماً با آنان معاشرت نمایند.

مطمئن باشند هیچ آسیبی به آن ها نمی رسد."


کد مطلب: 454203

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/454203/حمله-یک-محافظ-به-خودرو-روحانی-مشهور-ضرغامی-آقایان-مطمئن-باشید-هیچ-آسیبی-نمی-رسد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com