جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

سازنده سریال "مختار" مهمان "هفت"

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 453982
داود میرباقری و علی معلم در برنامه تلویزیونی «هفت» درباره مسائل و مشکلات مربوط به فیلم های تاریخی و مذهبی صحبت خواهند کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تازه ترین برنامه تلویزیونی «هفت» امشب ۱۵ آبان ماه ساعت ۲۳ از شبکه سوم سیما پخش می شود و داوود میرباقری کارگردان و علی معلم تهیه کننده و منتقد سینما درباره مسائل و مشکلات مربوط به فیلم های تاریخی و مذهبی صحبت خواهند کرد.

برنامه تلویزیونی «هفت» با موضوع سینما به بررسی مشکلات و مصائب سینمای ایران می پردازد و علاوه بر بررسی مشکلات فیلمسازی در حوزه فیلم های تاریخی و مذهبی، فیلم های روز سینما را نقد و بررسی می کند. از همین رو حمید گودرزی در برنامه این هفته «هفت» به گفتگو با عوامل فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» که در حاشیه اکران خصوصی این فیلم در ایوان شمس انجام شده، می پردازد.

مسعود فراستی نیز در میز نقد به همراه مهمان خود نقد و بررسی فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم را خواهد داشت.

برنامه تلویزیونی «هفت» با اجرا و سردبیری بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد جمعه هر هفته از شبکه سه سیما پخش می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *