پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

همکاري نظامی اسرائيل با اعراب مخالف ايران

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 453597
وزير جنگ رژيم صهيونيستي همکاري بين نيروي هوايي اسرائيل و اعراب مخالف ايران و حزب‌الله را امري معمول دانست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مقام‌هاي آمريکايي از سوخت رساني در آسمان هواپيماهاي نيروي هوايي اسرائيل به جنگنده‌هاي اردني بر فراز اقيانوس اطلس در جريان رزمايش آمريکا به نام «پرچم قرمز» در ماه جولاي خبر دادند.
 
به نوشته وبگاه «دبکا فايل» منابع مطلع آمريکايي از حضور ديگر کشورهاي عرب در اين رزمايش هوايي البته بدون اشاره به نام آن‌ها خبر دادند.
 
بر اساس اين گزارش، اشاره مقام‌هاي آمريکايي به حضور اسرائيل و ديگر کشورهاي عرب در رزمايش پرچم قرمز به دنبال سخنان «موشه يعلون» وزير جنگ اسرائيل در سخنراني روز سه‌شنبه با حضور خلبانان اسرائيلي حاضر در اين رزمايش به ميان آمد.
 
يعلون در اين سخنراني گفت، همکاري بين نيروي هوايي اسرائيل و نيروي هوايي کشورهاي عرب مخالف حکومت «بشار اسد» رييس جمهور سوريه، ايران و حزب‌الله لبنان ديگر نبايد غير معمول باشد.
 
وي در ادامه سخنان خود از کمک اسرائيل در يافتن هواپيماي سرنگون شده روسيه در صحراي سينا اشاره کرد.اين در حالي است که مقام‌هاي اردني از ارائه اظهار نظر درباره سخنان يعلون خودداري کرده‌اند.
 
اين منبع خبري در خاتمه افزود، مقام‌هاي مصري نيز گفته‌اند درباره پرواز هواپيماهاي تجسسي اسرائيل و ورود آن‌ها به صحراي سينا براي کمک به يافتن مکان هواپيماي مسافربري روسيه اطلاعي ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *