چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۸
۴۴

ازتوقف‌برنامه‌هسته‌ای‌خوشحالم/ نیازی به انرژی هسته ای نداریم!

سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 453432
شیرین عبادی از حامیان فتنه ۸۸ در گفت‌‌وگو با یک رسانه آمریکایی ضمن گلایه از برخورداری ایران از انرژی هسته‌ای ولو در سطح پایین، مدعی شد حسن روحانی نیز در زمینه حقوق بشر کاری از پیش نبرده است.
ازتوقف‌برنامه‌هسته‌ای‌خوشحالم/ نیازی به انرژی هسته ای نداریم!
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز» مصاحبه‌ای را با شیرین عبادی، از حامیان مشهور فتنه ۸۸ منتشر ساخته است.

عبادی که البته در اواسط دهه ۸۰ به طرز عجیبی برنده جایزه صلح حقوق بشر نیز شد در این گفت‌وگو اظهار داشت: «من مخالف سیاست‌های هسته‌ای ایران هستم زیرا برنامه‌ای پرهزینه است. در ایران نور خورشید زیادی وجود دارد و ما می‌توانستیم از انرژی باد استفاده کنیم اما این سرمایه‌گذاری را نکردیم بنابر این نیازی به برنامه هسته‌ای نداشتیم. البته من از توافق هسته‌ای و این‌که حداقل بخشی از برنامه هسته‌ای ایران متوقف شد، خشنودم.»

عبادی در ادامه با تمرکز بر امور حقوق بشر ایران گفت: «من هنوز نگرانم زیرا در هنگامه توافق‌های تجاری، حقوق بشر فراموش می‌شود و رییس جمهور جدید نیز تاثیری در بهتر شدن اوضاع حقوق بشر ایران نداشته است. بعد از برجام حتی وضعیت حقوق بشر بدتر شده است. ایران در این زمینه در حال نمایش قدرت است.

وی در ادامه ضمن اذعان به اصلاح طلب‌تر بودن «محمد خاتمی» رییس جمهور پیشین ایران به نسبت «حسن روحانی» رییس جمهور فعلی مدعی شد با انتخاب روحانی نیز اقدامی جهت اصلاح حقوق بشر در ایران رخ نداده است.

عبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر توقعش از آمریکا و دیگر کشورها در قبال ایران با صدور هشدار و البته در اقدامی تصنعی با حمایت از مردم ایران با کنایه گفت، باید افرادی که حقوق بشر را در ایران (مقامات نظام) نقض می‌کنند، تحریم شوند.

فعال فتنه ۸۸ در ادامه در زمینه داعش نیز گفت که بهتر است به جای بمباران مواضع داعش برای آن‌ها کتاب ارسال کرد زیرا داعش از جهل مردم مسلمان استفاده می‌کند. اگر بدین نحوه با داعش جنگیده شود، این نبرد بدون نتیجه تا ۵۰ سال طول می‌کشد.

عبادی در خاتمه با بیان این‌که به ایران باز نخواهد گشت ،گفت: «من در خارج می‌توانم صدای اعتراضم را بیان کنم تا همه جا شنیده شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شيرين خانوم واقعاً شيرين كاشتي با پيشنهاداتت !
ما نخوايم ايشون از جنبش سبز حمايت كنه كي رو بايد ببينيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اي خداااااااااااااااااااااااااااااااا
شهروند
آخه شیرین عقل ،تو که هیچ دلبستگی به ایران و ایرانی نداری و جسم و روحت را به بیگانگان فروخته ایی ،غلط می کنی راجع به داشته های ما اظهار نظر کنی.البته همان بهتر که از قماش خودت که دست شان برای مردم رو شده حمایت می کنی!!!!
سیاح
چند کلمه از ننه عروس !?
اینقدر صدای اعتراض خود را بیان کن تا بمیری وبعد صدای مرگ خفت بارت همه جا شنیده شود ان شاءالله .
سيد
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اين خانوم براي هدفهايي كه داشته كشف حجاب كرده بهتر بره دنبال همون هدفها مثل گلشيفته و دو نفر بازيگر خانمي كه جديدآ بهشون اضافه شدند. منظورم ...
110
Iran, Islamic Republic of
خدا هدایتش کند.
از هدایت گذشته بگو خدا مرگش دهد
ان شاالله به درک واصل شود این شیرین و امصال شیرین عمرا هدایت بشن
United States
خائن هميشه اززير سلطه بودن مملكتش خوشحاله . ولي اين آرزو را به گور خواهي برد .
ببخشید اشتباه منفی زدم هزار بار مثبت
ایرانی
شیرین کاری برای دشمن !!!!!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این وطن فروش بگه ، آخه بزمجه نظر تو اصلا مهم نیست که بخوای خوشحال باشی یا ناراحت . اصلا تو در جایگاهی نیستی که بخوای به این موضوع فکر کنی که انرژی هسته ای برای این مرز و بوم ضروری هست یا نیست !
علی
Iran, Islamic Republic of
البته عمر پیر کفتاری مثل شیرین عبادی کفاف دیدن مزیت های انرژی هسته ای را هم نخواهد داد!
Iran, Islamic Republic of
نظر دادن در باره نیاز یا عدم نیاز به انرژی اتمی در حیطه دانش و مسئولیت شما نیست
ضمنا پس از فاجعه منا یک جیک هم از شما نشنیدیم
ali
نظر این وطن فروش ها اصلا نباید نشر داد که فکر نکنن ادم مهمی ان..
سید صادق
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا عکس این عروسک دست قدرتها وحامی فساد وفحشا را روی سایت می گذارید
مجتبی
دوستان زیاد ناراحت نباشند

یونجه تموم شده وکفکیر به ته دیگ خورده الان واسه چند ماه جلوش میریزن


مجبوره میفهمید مجبور
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اولا انرژی هسته ای کاربردهای فراوانی داره که فقط یک مورد آن تولید برق هست
دوما این خانوم وقتی حادثه منا رخ داد کجا بود؟ خبری ازش نبود.
اصلاح طلب افراطی
شیرین خانوم ما که میدونیم به چه قیمتی شدی شیرین عبادی ! راستی هنوز هم با ..... جلسات شبانه داری ؟ یادته بهت گفتم اگه مردم بفهمند آبروی جنبش رو میبری و همین ها تفت میکنند !
ملت ایران نیاز به نظر نوکر ندارد نوکر باید زیر دست اربابش باشد تا تمام فرمان اربابش را بی چون و چرا اطاعت اگر نه مانند لقمه ای که ارباب برای سگش پرتاب می کند اگر غیز از این نوکر انجام دهد ارباب لقمه اش را پرتاب می کند این ننه جون اگر اطاعت از اربابش نکند نانش قطع می شود مجبور است ننه جون مجبور است نوکر همیشه باید اطاعت کند غیر از این مرگ در انتظارش می باشد. (شیرین عبادی = نوکر امریکا و اسرائیل) لطفا فارسی را پاس دارید.
بنده خدا
آب که سر بالا رفت قورباغه ابوعطا می خواند.
برو بابا
شما نیاز به یه چیز دیگه ای داری که اینجا نمیشه عنوان کرد!!!!!!!!
شما باید نظر به ملیت خودت در رابطه با انرژی هسته ای اظهار نظر کنی. تو یک امریکایی هستی.
آفرین خوب گفتی، اون یک خائن آمریکایی است.
ولکه ننگ برای ایران
سرباز
یک کلمه هم از مادر عروس
مهدی
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
محمد
شیرین که نیست خیلی هم تلخ است
سید
چه غلطا ! همون باغ وحشهای آمریکا بمونه بواسطه خوبه ایران جای جک و جونورایی مثل شما نیست ماها الحمد لله تو ایران خوبیم بفکر خودت باش مزدور سر تو آخور استکبار!
این خانم ملیجک خاتمی بوده و هست بنابراین بیشتر ازاین انتظار ازش نیست !!!
حسين
من با شيرين عبادي در مورد كتاب موافقم البته همراه با كناب بي زحمت مداد پاكن و خط كش هم براشون بفرستيم شايد براي درس رياضي لازمشون شد
این بیچاره حسابی شیرین عقله.
ميثم
سركار خانم شيرين عبادي چيزي از فوت 7000 هزار حاجي در منا نميگذره چرا در مقابل اين جنايت سكوت كردي و نگران حقوق بشر نشدي ؟ در مقابل اين خوش خدمتي گه به آمريكا ميكني چه چيزي عايد شما ميشه ؟
سید قزوینی
کار جاق کن خاندان پلید پهلوی ترا سننه
سيد
Iran, Islamic Republic of
به نظرم كشف حجاب ايشون هدفي جزء جيره خواري غرب و ادامه راه امثال گلشيفته فراهاني و كساني كه هويت اسلامي و ايراني خود را از دست دادند نيست و بهتر اينه كه ايشون دنبال همون كارها باشند و كاري با كشور ما نداشته باشند شايد بعدا گروهي بيايند كه بعد مرگش توي قطعه خاص دفنش كنند تو ايران
منتظر
شیرین عقل
بیچاره بعضیها در داخل که حرف و عملشون شده مورد تایید و شبیه این شیرین عقل زنک ها
صابر
با بودن خائنین و سرباز صهیونیست و بلند گوی بهائیان و همجنس بازان مثل شیرین عبادی دیگر چه باید گفت ملت و جوانان زیاد تفکر کنید
سر پیازی؟ ته پیازی؟
اصلا مگه تو ایرانی هستی که از طرف ملت ایران حرف میزنی نوکر آمریکا و اسرائیل؟
شریف
بپرسید چه کسی از شما نظر خواست ؟شما بهایی وطن فروش هیچ حق اظهار نظری در هیچ موردی از موضوعات نظام اسلامی را ندارید.
والله دروغ چرا اکثریت خوشحالن شاید تحریمها یک کمی تخفیف پیدا کنه.
امیر عباس
United States
ترا بخدا این مرده گان را با مطرح کردن انان زنده نکنید .واگر او زنده است چشمان او می بیند و گوش های می شنود .چرا در مقابل کشتار مردم فلسطین لال است چرا در مقابل تبعیض نزادی در مورد رنگین پوستان امریکا خودش را به نفهمی زده است او مزدور اجنبی هاست و خودش را برای لقمه ای نان فروخته است
یا ابوالفضل......

عجب مدیریت قاطعانهای

به داعش کتاب بدهیم.......
انها هم میخوانند و متنبه میشوند.....

خدایا چگون دلت امد چنین مغز متفکری را از ما بگیری.....
feri
این خانم خائن به مملکلت وقیحانه مخالف پیشرفت ایران است و علنی می گوید ما انرژی هسته ای نمی خواهیم و با باد و آفتاب برق تولید می کنیم یعنی در امریکا باد و آفتاب نبوده که دهها نیروگاه هسته ای و سایت های غنی سازی دارند؟؟؟؟ آدم خائن پر رو هم میشه چون اگه اینطوری نباشه کسی حرفشو باور نمی کنه. این فرد خائن به ایران و فراری معتقد است همیشه دروغ را باید آنقدر بزرگ گفت که همه باور کنند.
Iran, Islamic Republic of
برای آمریکایی ها شیرینه
شیرین عقل
توکه به ایران تعلق نداری
اگه داشتی یه کم غیرت داشتی
قلمت خورد بخواهی بیای ایران