دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۳

پاسخ مظلومی به مجری سرشناس قرمز

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 453303
علی ضیا مجری صدا و سیما بعد از دربی در بطن اخبار بود.
 به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، 
از او فیلمی منتشر شد که همراه با تعدای از بازیگران و دوستانش شعاری را علیه پرویز مظلومی می دادند. انتشار این ویدئو سریعا با عذرخواهی ضیاء همراه بود با این حال تعدادی از هواداران، به صفحه شخصی این مجری حمله کردند و الفاظ رکیکی علیه او نوشتند. این رفتار که البته از سوی ایرانی ها در فضای مجازی عادی شده و نباید به خاطر تعجب کرد، واکنش هایی را به همراه داشت، از جمله واکنش مهرداد میناوند را. او در پستی از هواداران خواست که عذرخواهی ضیاء را بپذیرند و اینقدر به او توهین نکنند. این مجری معروف همچنین به صورت تلفنی با پرویز مظلومی صحبت کرد و به او گفت: «شما از من بزرگتر هستید. اگر خوشحالی من بابت گلزنی پرسپولیس باعث ناراحتی شما شده، عذر می خواهم...» سرمربی استقلال هم پاسخ داد: «آدم زودرنجی نیستم و می بخشم. بهتر است دیگر ادامه ندهی و همه چیز تمام شده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی ضیاء دست به توهین اش حد ندارد و همچنان ادامه دارد برای بار چندم باز هم دفعه دیگر توهین کرده و باز عذرخواهی می کند ملت مانده چرا او را ممنوع التصویر نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی به یک نفر با این سن و سال اینهمه بها میدهندو حج واجب هم می فرستند بدون آنکه ظرفیت آنرا داشته باشد نتیجه آن توهین به دیگران می شود و با یک عذر خواهی ساده آنرا جمع میکنند.
United States
درود بر مظلومی بزرگوار