شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

انتقاد دبیرکل اتحادیه عرب از اسراییل‌هسته‌ای

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 452894
«نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب در نشست منامه با انتقاد از بی توجهی به سلاح‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی و نپیوستن آن به معاهده «ان‌پی‌تی» گفت که «متاسفانه هیچ توجهی به سلاح‌های هسته‌ای اسرائیل نمی‌شود».
به گزارش جهان به نقل از فارس، دبیرکل اتحادیه عرب در نشست منامه درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و موضوعات منطقه سخنرانی کرد.

دبیرکل اتحادیه عرب در نشست منامه گفت این موضوع مهم است که همه کشورها به ان پی تی پیوسته و به مفاد آن تبعیت کنند اما متاسفانه شاهدیم که سلاحهای هسته‌ای دارند اما به این معاهده نمی‌پیوندند من منظورم اسرائیل است.

وی افزود: متاسفم که در مذاکرات هسته ای ایران هیچ اشاره ای به اسرائیل و سلاح هسته‌ای آن نشده است.

نبیل العربی با استقبال از مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ البته انتقاد کرد که بر اساس این توافق متاسفانه موضوع دخالت‌ها و مداخلات منطقه‌ای ایران مطرح نشده است.

العربی از حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان و به ویژه اقداماتش در مسجد الاقصی به شدت انتقاد کرد و بر لزوم اقدامات فوری برای حفاظت از حقوق فلسطینیان تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *