چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱

رهبر جیش المختار حمله به اردوگاه لیبرتی را بر عهده گرفت

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 452720
رهبر گروه جیش المختار عملیات دیروز در اردوگاه لیبرتی را که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ عضو منافقین شد را بر عهده گرفت.
به گزارش جهان، «وثیق البطاط» رهبر جیش المختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، عملیات دیروز در پایگاه لیبرتی را بر عهده گرفت.

وی افزود: این گزوه که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است، بارها به سران گروهک منافقین اعلام کرده بود که باید هر چه سریعتر خاک عراق را ترک کنند اما آنها علیرغم تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرده است.

رهبر جیش المختار به سران گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که اگر هر چه سریعتر خاک عراق را ترک نکنند احتمال تکرار اینگونه عملیات‌ها وجود دارد.

به گزارش فارس، روز گذشته در یک عملیات خمپاره‌ای بیش از ۲۵ عضو گروه ترویستی منافقین کشته و ۲۰۰ نفر از آنها زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

حسین ابریشمچی برادر مهدی ابریشمچی از کشته شدگان این عملیات است.

سران گروهک تروریستی منافقین علیرغم آمادگی برخی کشورهای غربی و آلبانی برای پذیرش اعضا همچنان اصرار بر ماندن در خاک عراق دارند زیرا ادامه حیات خود را منوط به این حضور تلقی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *