شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

باشگاه راه آهن ایستگاه تهران را ترک کرد

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 452477
عضو هیات مدیره باشگاه راه آهن تهران گفت: مدیران باشگاه راه آهن تمایل دارند تمامی فعالیت‌های آنان به استان البرز انتقال پیدا کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ظهر امروز در نشست شورای عالی ورزش استان البرز که در محل استانداری البرز برگزار شد، افزود: به خاطر شناخت از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استان البرز ، مدیران باشگاه راه‌آهن را متقاعد کردیم تمامی فعالیت‌ها را به این استان منتقل کنیم که خوشبختانه با بررسی‌های صورت گرفته مورد موافقت دوستان قرار گرفت.

وی گفت: جلسات بحث و بررسی زیادی در باشگاه انجام شد و بعد از موافقت مدیران باشگاه و اعضای هیات مدیره این درخواست به صورت کتبی در اختیار استاندار البرز قرار گرفت.

کولیوند ادامه داد: خوشبختانه نگاه مدیران استان البرز به این انتقال مثبت است و با بررسی جلسات کارشناسی شده تلاش می‌کنیم این انتقال را در کوتاه ترین زمان ممکن نهایی کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان البرز زمینه بسیار مناسبی برای فعالیت‌های آکادمیک باشگاه راه آهن است که امیدواریم بتوانیم از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در هفته‌های پیش‌رو با بررسی تمامی جوانب از سوی مجموعه استان البرز و همچنین مدیران باشگاه راه آهن، این انتقال انجام خواهد شد.

کولیوند در خصوص همکاری باشگاه راه آهن با باشگاه آزاکس هلند نیز گفت: راه آهن به دنبال انجام کار آکادمیک و زیر بنایی است به همین دلیل تلاش می‌کنیم در این زمینه همکاری‌های خوبی با باشگاه آژاکس هلند نیز داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *