جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

افشای جزئیاتی از حضور داعش در یمن

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 452348
سخنگوی ارتش سوریه فاش کرد جنگنده‌های ترکیه، قطر و امارات، ۵۰۰ تروریست داعشی را که از سوریه عقب نشینی کرده بودند، به فرودگاه بین المللی عدن در یمن منتقل و از آنجا در قالب سه گروه در جبهه‌های مختلف توزیع شدند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه خبر داد، سخنگوی ارتش سوریه در بیانیه ای تاکید کرد بر اساس اطلاعات به دست آمده، چهار فروند هواپیما حامل بیش از ۵۰۰ جنگجوی گروه تروریستی داعش که در پی حملات هوایی روسیه از سوریه عقب نشینی کرده بودند، در فرودگاه بین المللی عدن در جنوب یمن به زمین نشستند.

این سخنگو افزود دو هواپیما تابع خطوط هوایی ترکیه، یک فروند هواپیمای قطری و یک فروند هواپیمای اماراتی، تروریست‌های داعشی را به فرودگاه عدن منتقل کردند.

سخنگوی ارتش سوریه گفت هنگام فرود تروریست‌ها به فرودگاه عدن، افسران ائتلاف متجاوز سعودی، آنها را به سه گروه تقسیم کردند که یک گروه را به باب المندب، گروه دوم را به مارب و گروه سوم را به استان‌های جازان و عسیر در عربستان اعزام کردند تا به نیروهای زمینی ائتلاف متجاوزان بپیوندند که طی نبردهای این مناطق متحمل خسارت‌ها و تلفات زیادی شده اند.

این سخنگو در پایان بیانیه خود تصریح کرد اطلاعات به این اشاره می‌کند که عملیات انتقال تروریست‌های داعشی از سوریه طی برهه آتی هم ادامه خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر این بی غیرتهایی که همنوع و هم کیش خود را می کشند..........