يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ضعف کمربند شرقی مهران برای اربعین

سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 452273
رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: کمربند شرقی مهران پاسخگوی تردد دوطرفه خودروها در ایام اربعین نیست.
به گزارش جهان، سرهنگ «محسن ناصری» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمربند شرقی مهران پاسخگوی تردد دوطرفه نیست و چنانچه دو طرفه شود برای پلیس قابل ‌قبول نیست و علاوه‌بر این پل‌های این کمربندی توان تحمل تردد اتوبوس و کامیون را ندارند.

وی با بیان این‌که این کمربندی اگر دو طرفه شود قطعاً حوادث ناگواری به‌دنبال دارد، افزود: مسئولان چاره‌اندیشی جدی کنند ترافیک اربعین امسال بسیار سنگین خواهد بود.

ناصری با ابراز نگرانی از احتمال جایگزینی جاده «ماربره» به‌عنوان مسیر جایگزین ایلام به مهران خاطرنشان کرد: این جاده هیچ ‌گونه امنیت ترافیکی ندارد و اگر چنانچه با این وضع به جاده جایگزین تبدیل شود احتمال خطر بیشتر وجود دارد.

رئیس پلیس‌راه استان با اشاره به این‌که از مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران پل‌ها فاقد حفاظ فیزیکی و گاردریل هستند، تصریح کرد: به ۳۰ عدد چراغ گردان، ۶۰ چراغ چشمک‌زن و ۲۰۰ عدد بشکه ترافیکی برای کنترل ترافیک ایام اربعین نیاز داریم.

وی خط‌کشی مسیر حمیل و مهران را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: از سازمان حج و زیارت انتظار داریم ایستگاه‌های صلواتی را در جاده‌های استقرار دهد که موجب ایجاد ترافیک و حادثه نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *