شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
به شرطبندی‌ غیرقانونی

سه ورزشکار ژاپنی محکوم شدند

سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 452220
هیده‌توشی فوجیساوا، مدیر اجرایی بازی‌های 2020 توکیو سه ورزشکار بیسبال ژاپن را به شرکت داشتن در شرطبندی‌های غیرقانونی محکوم و اعلام کرد که این کار آنها باعث نمی‌شود که شانس ورزش بیسبال برای پیوستن به المپیک 2020 کمتر شود.
 به‌ گزارش ‌جهان به نقل از  ایسنا‌ از Inside the games، سه ورزشکار بیسبال ژاپن که برای NPB بازی می‌کنند، به شرطبندی‌های غیرقانونی روی بازی‌ها محکوم شدند. برای بازیکنان لیگ ژاپن شرطبندی ممنوع است. این سه بازیکن این اتهامات را رد و اعلام کرده‌اند که برای منافع شخصی خود در باختن تیم‌ها نقش نداشته‌اند. قرار است که بررسی‌هایی در این زمینه انجام و گزارشی در ماه آینده منتشر شود.
 
احتمال دارد که بیسبال یکی از ورزش‌هایی باشد که به برنامه بازی‌های المپیک 2020 توکیو اضافه می‌شود. ورزش‌های کاراته، صعودی، موج‌سواری و اسکیت بورد نامزد پیوستن به المپیک هستند.
 
فوجیساوا درباره ورزشکاران خاطی گفت: ما با این مساله برخورد خواهیم کرد و از مقامات مسئول می‌خواهیم تا تمام تلاش خود را برای انجام بررسی‌های لازم انجام دهند. این تخلفات باعث می‌شود که انسجام ورزش از بین برود و هو‌اد‌ا‌ران و جامعه بیسبال اعتماد خود را از دست بدهند. بیسبال ورزشی محبوب در ژاپن است و ما معتقدیم که اضافه شدن بیسبال به بازی‌های المپیک 2020 به ارزش این بازی‌ها می افزاید. ما همکاری خود با مقامات بیسبال را افزایش می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا انسجام ورزش در ژاپن را افزایش دهیم.
 
سال آینده در حاشیه بازی‌های المپیک ریو 2016 ورزش‌هایی که به برنامه المپیک 2020 اضافه می‌شوند انتخاب خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *