جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

بهانه برای تعویق انتخابات فدراسیون

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 451788
پس از آنکه وزارت ورزش ۱۸ آبان‌ماه را به عنوان تاریخ برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تیروکمان اعلام کرد، شجاعی در تلاش است به بهانه حضورش در مسابقات آسیایی تایلند تاریخ انتخابات را به تعویق بیاندازد
به گزارش جهان به نقل از «نسیم»، پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره از سوی وزارت ورزش و جوانان 18 آبان ماه به عنوان تاریخ برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان اعلام شد و همه گمان کردند که با اعلام تاریخ انتخابات این فدراسیون که طی دو سال به وسیله یک رئیس دو شغله اداره می‌شد، انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان در موعد مقرر برگزار شود اما ظاهرا محمدعلی شجاعی به این راحتی‌ها دل از فدراسیون مورد علاقه‌اش نخواهد کشید و در تلاش است تا بار دیگر انتخابات فدراسیون را به تعویق بیاندازد.
 
شجاعی اینبار بهانه حضورش در تایلند را مطرح کرده است و معتقد است که به دلیل همراهی‌اش با تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا باید این انتخابات در زمان دیگری برگزار شود. به نظر نمی‌رسد که این بهانه چندان هم مورد قبول باشد چرا که وزیر ورزش و جوانان بارها در سخنان خود تاکید کرده که روسای فدراسیون‌ها باید از سفرهای غیر ضروری با تیم‌های ملی خودداری کنند و در همین راستا می‌بینیم که در بسیاری از اعزام‌ها روسای فدراسیون‌ها از سفر با تیم ملی خودداری می‌کنند اما شجاعی بدون اینکه لزومی داشته باشد قرار است همراه تیم ملی به تایلند برود و در تلاش است تا با این حربه جدید بار دیگر انتخابات را به تاخیر بیندازد.
 
شجاعی شاید صحبت‌ها و تاکیدات وزیر ورزش بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در فدراسیون‌ها را فراموش کرده است و یا شاید در جلسات دکتر گودرزی با روسای فدراسیون‌ها تاکیدات وزیر ورزش را نشنیده است.
 
شجاعی زمانیکه دید عزم وزارت ورزش و جوانان بر برگزاری این انتخابات جزم است در تلاش است تا زمان برگزاری انتخابات را به تعویق بیاندازد و در همین راستا فردا دیداری را با وزیر ورزش خواهد داشت تا از آخرین شانس خود استفاده کند و مثل همیشه زمان انتخابات را تغییر دهد.
 
حالا باید منتظر ماند و دید که در مقابل این شیطنت شجاعی برای تغییر در زمان انتخابات، وزیر ورزش چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. آیا وزیر ورزش و جوانان برای شجاعی استثنا قائل خواهد شد یا اینکه مانند موارد مشابه بر قانون مداری تاکید خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *