دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
برای بازی خیریه

ترکیب تیم بکهام و زیدان مشخص شد

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 451736
درحالی که چندی پیش اعلام شده بود دو تیم به رهبری بکهام و زیدان برای اهداف خیریه به میدان می‌روند، حالا ترکیب این دو تیم تعیین و اعلام شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم منتخب بریتانیا به کاپیتانی بکهام و حضور آلکس فرگوسن به عنوان سرمربی، برابر تیم منتخب جهان به کاپیتانی زیدان و سرمربیگری آنچلوتی در یک بازی که به نام «بازی برای کودکان» نامیده شده، به میدان می‌روند.
 
این بازی روز ۱۴ نوامبر در اولدترافورد، برای اهداف خیریه و به نفع کودکان برگزار می‌شود.
 
دیوید بکهام سه هفته پیش و پس از صحبت در نشستی از سازمان ملل و تاکید بر نیاز کودکان جهان به حمایت از آنها، این بازی را ترتیب داد.
 
در این بازی در حالی که بکهام پس از ۴ سال در اولدترافورد توپ می‌زند، سر آلکس فرگوسن نیز اولین سرمربی‌گری اش را پس از بازنشستگی تجربه می کند. فرگوسن سال ۲۰۱۳ و در بیست و ششمین سال مربی‌گری‌اش برای تیم منچستر یونایتد، اعلام بازنشستگی کرد.
 
در تیم بکهام که به عنوان تیم منتخب بریتانیا به میدان می‌رود سیمن، دیوید جیمز، سول کمپل، جان تری، فیل نویل، ریو فردیناند، کرگر، اشلی کول، نیکی بات، گیگز، اسکولز، اوون و اندی کول بازی می کنند.
 
در تیم زیدان که به عنوان تیم منتخب جهان به میدان می رود، فن در سار، کافو، کاناوارو، نستا، لوئیس فیگو، رونالدینیو، پاتریک ویرا، میشائیل بالاک، آمبروزینی، رابرت پیرس، دوایت یورک، کلایورت، سولسشر و لاندن داناوان پا به توپ می شوند.
 
پیرلوئیجی کولینا داور سابق ایتالیایی داوری این بازی را برعهده دارد و بلیت‌های شرکت در این بازی در وبسایت منچستر یونایتد عرضه می‌شود و قیمت آن برای بزرگسالان ۲۰ پوند و برای کودکان ۱۰ پوند است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *