سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱

واکنش دانشگاه آزاد رباط کریم به خبر توهین به شهدا

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 451596
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط‌کریم در بیانیه ای عنوان کرد که در جریان جمع‌آوری عکس‌ها و یادمان‌های نمایشگاه هیچگونه بی‌حرمتی و اسائه ادبی به مقام شامخ شهیدان صورت نگرفته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در پی گفت‌وگو با روح‌الله قربانی رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط‌کریم این دانشگاه جوابیه‌ای را صادر کرد.

در این جوابیه آمده است: این واحد دانشگاهی امسال نیز مانند سال‌های گذشته در هفته دفاع مقدس و به پاسداشت تمامی شهیدان عالی‌قدر سال‌های دفاع مقدس از ایران اسلامی اقدام به برپایی نمایشگاهی در سالن ورودی دانشگاه کرده که تا عید غدیر ادامه داشته است و در جریان جمع‌آوری عکس‌ها و یادمان‌های نمایشگاه نیز هیچ گونه بی‌حرمتی و اسائه ادبی به مقام شامخ شهیدان صورت نگرفته است و بدین وسیله خبر مربوطه به این امر که به خاطر غرض‌ورزی‌های شخصی و با هدف تخریب و بدنامی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است کاملا تکذیب می‌شود.

در بخشی از این جوابیه می‌خوانیم: چگونه می‌توان تصور توهین به شهدا و حماسه‌سازان انقلاب شکوهمند اسلامی و تاریخ پرغرور ایران هستند را به ذهن خطور داد در حالی که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی هرچه داریم از برکت جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های همین شهدا است.

دانشگاه آزاد اسلامی رباط‌کریم در جوابیه خود تصریح کرده که جای بسی افتخار است که ورودی این واحد دانشگاهی مزین به نام و تصویر شهیدان گل‌گون کفن دانشجوی شهرستان رباط‌کریم بوده و در محوطه بیرونی دانشگاه نیز بوستان شهدای دانشجو ساخته شده است و این واحد دانشگاهی همه ساله در اردوهای راهیان نور و اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی کشور حضور پرشکوهی دارد و ان‌شاءالله خواهد داشت و جای بسی افتخار است که ریاست این واحد دانشگاهی نیز خود ریاست اساتید دانشگاه را برعهده دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *