جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

فدراسیون فوتبال با آل‌اشپورت تمدید می کند

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 451576
هر چند موضوع انعقاد قرارداد فدراسیون فوتبال با برند آل‌آشپورت خبری شد اما گویا هنوز این قرارداد به مرحله نهایی نرسیده است.
به گزارش جهان ، محمد درخشان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این که 13 پیشنهاد برای قبول اسپانسرینگ پیراهن تیم ملی به فدراسیون فوتبال ارائه شده است گفت: هنوز موضوع قرارداد فدراسیون با آل‌اشپورت نهایی نشده است و اگر قرار باشد این اتفاق رخ دهد در هفته آینده کار نهایی می‌شود.
 
وی ادامه داد: در میان پیشنهادهای ارائه شده پیشنهاد آل‌اشپورت نسبت به سایر پیشنهاد از شرایط مطلوب‌تری برخوردار است و نظر فدراسیون این است که مجددا قرارداد خود را با این برند تمدید کنند.
 
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره محتویات این قرارداد نیز بیان کرد: محتوای اصلی قرارداد محرمانه است اما قرار شده که آل‌اشپورت پیراهن تیم A ایران یعنی تیم ملی بزرگسالان به عنوان تیم اصلی و سایر تیم‌های پایه در رده‌های مختلف مردان و زنان را تامین کند.
 
درخشان با اشاره به اینکه فدراسیون ترجیح می‌دهد قرارداد خود را با هر برندی به صورت میان مدت امضا کند اظهار کرد: آل اشپورت در پیشنهاد خود قصد دارد تا پایان جام جهانی 2018 روسیه به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی کار خود را ادامه دهد و ما نیز به دلیل شرایط و فرصت‌هایی که ممکن است در ادامه پس از لغو تحریم‌ها به وجود آید قصد داریم که قرارداد را به صورت میان مدت امضا کنیم.
 
وی ادامه داد: پیشنهادات مربوط به پوشاک تیم ملی همه غیر نقدی بوده و اگر بخواهیم قرارداد را تا پایان جهانی امضا کنیم چه تیم ملی به جام جهانی برود چه نرود تغییری در شرایط اسپانسر ایجاد نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *