دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۷
رئیس مرکز امام رضا(ع) نیجریه:

با تشر امام خامنه‌ای به آل سعود، ته دل ما هم قرص شد

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 451512
عالم عصفا گفت: پس از تشر امام خامنه‌ای؛ مردم مسلمان نیجریه با روحیه‌ای استکبارستیزی، خواستار جدیت بیشتری از مسئولین نیجریه برای پیگیری وضعیت زائران فاجعه منا شدند
با تشر امام خامنه‌ای به آل سعود، ته دل ما هم قرص شد
به گزارش جهان، احمد عالم عصفا، رئیس مرکز امام رضا کشور نیجریه در خصوص فاجعه منا به «نسیم» گفت: کشور نیجریه از جمله کشورهایی است که تعداد زیادی از زائران خود را در فاجعه منا از دست داد و هنوز که هنوز است با گذشت چندین روز از فاجعه منا، مردم نیجریه به شدت از آل سعود عصبانی هستند.

وی ادامه داد: اینکه بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود از مهم ترین عوامل رخ دادن فاجعه منا است شکی نیست اما از نظر مردم نیجریه ، شاهزاده سعودی ها به خاطر خودخواهی خود در آن روز فاجعه عامل اصلی این رخداد بوده است.

وی گفت: متاسفانه یکی دیگر از مواردی که بیشتر از خود فاجعه منا مردم مسلمان نیجریه را متاثر کرده است، برخورد غیرانسانی و خشن ماموران امنیتی و امدادی آل سعود با حادثه دیدگان این فاجعه عظیم بوده است.

عالم عصفا تصریح کرد: در حال حاضر نه تنها مردم نیجریه بلکه جهان اسلام منتظر عذرخواهی رسمی سران آل سعود هستند ، اتفاقی که تاکنون رخ نداده و احتمال رخ دادنش با توجه به سیاست های پلید آل سعود بسیار اندک است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: با تشر امام خامنه ای به سران آل سعود، ته دل مردم مسلمان نیجریه هم قرص و محکم شد و پس از آن مردم نیجریه نیز از رئیس جمهور و مسئولین نیجریه می خواهند با جدیت بیشتر وضعیت حادثع دیدگان فاجعه منا را دنبال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *