جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱

مدیر عامل تبیان مشخص شد

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 450511
سید محمدرضا آقامیری با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان منصوب و جایگزین علیرضا طالب پور شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این حکم از افزایش کارایی و چابک‌سازی موسسه تبیان، توجه به تکنولوژی‌های بروز در حوزه فناوری اطلاعات و بکارگیری جدیدترین دست آوردها، توجه به افزایش حجم محتوای اسلامی و ایرانی در فضای مجازی، بروزرسانی سرمایه‌های فنی و تکنولوژیکی و همکاری و هماهنگی مناسب با نهادها و سازمان‌های متولی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، به عنوان اساسی‌ترین وظایف مدیرعامل جدید موسسه تبیان نام برده است.
 
همچنین در پایان این حکم، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی از زحمات و تلاش‌های چندین ساله علمی و مدیریتی علیرضا طالب پور که از سمت مدیرعاملی استعفا داده اما همچنان به عنوان عضو هأیت مدیره موسسه تبیان فعالیت خواهد کرد، قدردانی نموده است.
 
از سوابق آقامیری می‌توان به عضویت در هیأت منصفه مطبوعات (سه دوره)، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، مدیریت سایت سازمان حج و زیارت اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *