چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

یک ایرانی مسئولیت بین المللی گرفت

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 450179
مدیر کل دفتر حوضه آبریز فلات مرکزی شرکت مدیریت منابع آب ایران به عنوان رئیس کار گروه صرفه جویی آب در اراضی فاریاب کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبری آب ایران، در دومین روز شصت و ششمین اجلاس کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی که در کشور فرانسه در حال برگزاری است، مهرزاد احسانی از شرکت مدیریت منابع آب ایران به عنوان رئیس کار گروه صرفه جویی آب در اراضی فاریاب کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی انتخاب شد.

انتخاب روسای کارگروه های این نهاد بین المللی از طریق رای گیری مستقیم کشورها و موسسات بین المللی عضو صورت می پذیرد. فعالیت کار گروه تخصصی یاد شده از امسال آغاز شده است و قرار است برای مدت شش سال در چارچوب اهداف و برنامه های کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی فعالیت نماید.

کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی دارای حدود بیست کار گروه فنی و تخصصی در موضوعات متعدد آبیاری، زهکشی، سیلاب، تاریخ آب و آبیاری، خشکسالی و سایر موارد مرتبط می باشد، و نمایندگان ایران علاوه بر عضویت در کار گروه های ذیربط، ریاست کارگروه کشورهای آسیائی، ریاست کار گروه تاریخ آبیاری و زهکشی، ریاست کار گروه رهیافت های فراگیر مدیریت سیلاب، ریاست کار گروه مهندسی ارزش را بر عهده دارند که جلسات آن در اجلاس فرانسه برگزار شد.

ریاست ایران بر کار گروه های یاد شده تاثیر خوبی بر تصمیمات و برنامه در انطباق با نیازهای کشورمان دارد. آقای دکتر کریم شیعتی ریاست کار گروه کشورهای آسیایی و آقای دکتر کامران امامی ریاست کار گروه های تاریخ آبیاری و زهکشی، کارگروه رهیافت های فراگیر مدیریت سیلاب، کار گروه مهندسی ارزش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *