سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۲
در نشست امروز

طرح برجام در کمیسیون امنیت تصویب شد

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب: 448440
کلیات و جزئیات طرح برجام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
به گزارش جهان، احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس،‌ به تشریح جلسه امروز این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز که با حضور اعضا و برخی دیگر از نمایندگان تشکیل شد پیرو طرح یک فوریتی «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 
وی با بیان اینکه که بندها و مواد آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت افزود: در این رابطه پیرامون 8 بند و مواد آن بحث شد و پیشنهادهایی مطرح شده و مورد بررسیی قرار گرفت.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: سه مورد جزئی از این 8 بند مورد اصلاح قرار گرفت و بقیه بندهای آن تصویب شد و در نهایت طرح یک فوریتی به تصویب این کمیسیون رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پس کمیسیون بر جام سرکاری بود؟!
مسعود دیپلمات
با عنایت به اینکه موضوع برجام توسط کمیسیون منتخب برجام بطور کامل بررسی شده است، لازم بود که طرح مربوطه با لحاظ نمودن گزارش این کمیسیون تهیه و ارائه میگردید. لذا احاله طرح به کمیسیون دیگری خلاف عقل و منطق بوده است.
لذا انتظار می روند که انشاءالله رهبر عزیزمان قبل از اینکه این حرکت مستبدانه صدر نشین مجلس باعث ایراد خسرات های جبران ناپذیری به ملت شهید پرورشود، فکری کنند که پس از چند سال مجبور نشوند دستور برگشت به حالت اول را صادر فرمایند