پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

حمله ایرانی ها به صفحه باشگاه النصر

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 448257
فاجعه منا و سهل انگاری عربستانی‌ها در این حادثه بزرگ در روزهای گذشته باعث خشم زیاد مردم کشورمان نسبت به سعود‌ی‌ها شده است. چند روز پیش خبری منتشر شد که ایرانیها در اعتراض به فاجعه منا به صفحه اینستاگرام پادشاه عربستان حمله کردند.
به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، درگذشت هادی نوروزی کاپیتان محجوب باشگاه پرسپولیس و خبر توهین عربستانی‌ها به این بازیکن، خشم و نفرت کاربران ایرانی نسبت به باشگاه النصر و رسانه‌های این کشور را دو چندان نمود.
 
در جریان دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا، کاپیتان فقید تیم پرسپولیس برخوردی با بازیکن النصر داشت و باعث مصدومیت شدید او شد. حالا در زمانی که هادی نوروزی در جمع ما نیست، خبر رسیده عربستانی‌ها به این موضوع واکنش نشان داده و خبر فقدان کاپیتان پرسپولیس را با خوشحالی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند!
 
همین موضوع باعث خشم هواداران ایرانی و باشگاه پرسپولیس شده و آنها با حضور در اینستاگرام باشگاه النصر به جدال لفظی با عربستانی‌ها می پردازند. حجم زیاد توهین‌ها از سوی هر دو طرف و در ساعت‌های گذشته باعث شد این باشگاه اکانت خود را برای ساعاتی به روی عموم ببندد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *