شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

خدمات جدید وظیفه عمومی اینترنتی شد

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 448009
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از ارائه سه خدمت تمدید و تعجیل موعد اعزام، درخواست صدور المثنی کارت معافیت و پایان خدمت و درخواست خروج از کشور به صورت اینترنتی همزمان با آغاز هفته ناجا خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سید حمید صدرالسادات گفت: متقاضیان این خدمات می توانند با داشتن کد ملی و کد سخا به نشانی پایگاه اینترنتی vazifeh.police.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وی اظهارکرد: در پایگاه اطلاع رسانی سازمان درسایت پلیس بخشی با عنوان مشاوره غیرحضوری برای ثبت پرسش متقاضیان و پاسخ به آنان در نظر گرفته شده است.

وی از بهره برداری رسمی از بخش استانی سامانه تلفن گویا ۰۹۶۴۸۰ در هفته ناجا نیز خبر داد و گفت: این سامانه در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به پرسش های متقاضیان بوده و در ساعات اداری نیزنسبت به ارائه راهنمایی تخصصی از طریق کاربران مربوطه اقدام می کند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی افزود:آگاه سازی و اطلاع رسانی به مشمولان و خانواده آنان درباره قوانین، مقررات و ضوابط خدمت عمومی از طریق سامانه تلفن گویا امکان پذیر است.

صدرالسادات با اشاره به برگزاری ملاقات عمومی و ارائه خدمات ویژه به مشمولان در طول هفته ناجا در سراسر کشور گفت: در این رابطه مسئولان سازمان ضمن حضور در برنامه ملاقات مردمی در مرکز نظارت همگانی(۱۹۷) و همچنین پاسخگویی روزانه به مراجعه کنندگان نسبت به انجام ملاقات مردمی و پاسخگویی به مشمولان در طول این هفته اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: مطابق روال سال های گذشته، با هماهنگی های به عمل آمده، این سازمان در طول هفته ناجا کارشناسان مجرب خود را به بعضی از دبیرستان ها و دانشگاه های شهر تهران و نیز سایر شهرستان ها برای آگاه سازی مخاطبان از قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی اعزام می کند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین درهفته ناجا از برگزیدگان کنگره مجازی سرباز در قاب هنر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

صدرالسادات گفت: جوانان به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور در مقطعی از دوران جوانی با تخصص های مختلف علمی و تجربی در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته و برای توسعه اهداف ملی و امنیتی کشور نقش موثری دارند.
وی افزود: نقش و جایگاه سربازان در انسجام اجتماعی و هویت بخشی ملی، توسعه قانون مداری،نظم و انضباط اجتماعی و مشارکت در گسترش امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه سازمان وظیفه عمومی درهفته ناجا برنامه های مختلفی تدارک دیده است، گفت: آگاه سازی و اطلاع رسانی به مشمولان و خانواده های آن ها درباره قوانین، مقررات و نحوه ارائه خدمات سازمان به روش های مختلف انجام می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *