شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۱

پیام تسلیت ورزشی ها برای هادی نوروزی

پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 447631
بامداد امروز کاپیتان فوتبال پرسپولیس به دیار باقی شتافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت ۴ صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متاسفانه این بازیکن جان خود را از دست داد.

در پی اسن ضایعه، سرمربی صبای قم درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت.

همچنین علی دایی طی پیامی اعلام کرد: خبری بهت آور، پنجشنبه تقویم ها را ویران کرد. کاپیتان نجیب پرسپولیس رفتنش هم مثل همه روزهای بودنش ساده و آرام بود. باورش سخت است ولی فوتبال مان در عزای یکی از بهترین هایش رخت سیاه برتن کرده است. برای تسلیت گویی جملات گنگ و بی معنا شده اند.در غم بازماندگان شریکم.


به گزارش فارس، در پی درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، کمیته ملی المپیک در پیامی به شرح زیر درگذشت نوروزی را تسلیت گفت:

درگذشت فوتبالیست با اخلاق و مردمی تیم ملی و فوتبال پرسپولیس چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. کمیته ملی المپیک این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش، جامعه بزرگ فوتبال، فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و تمامی هواداران این باشگاه بزرگ صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کند. روحش شاد و یادش گرامی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خدا بامرزدش مرد نکو نام نمیرد هرگز