سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

۹ برنامه مهم رئیس‌جمهور در آمریکا لغو شد

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 447346
وزیر ارتباطات در دقیقه نود به نمایشگاه تلکام رسید و مستقیما از فرودگاه مهرآباد به محل دائمی نمایشگاه های تهران آمد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمود واعظی در آخرین روز برگزاری رویداد ایران تلکام ۲۰۱۵ و در دقیقه نود یک راست از فرودگاه مهرآباد تهران به محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران آمد تا برداشت های تحریمی نسبت به غیبت او برداشته شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل برگزاری هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل به همراه رئیس جمهور به آمریکا سفر کرده بود که امروز ظهر وارد تهران شد.

در استقبال از واعظی تمامی معاونان وزارت ارتباطات به استثنای محمود خسروی -مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت- که به دلیل برگزاری کنفرانس ظرفیت اوراسیا در ترکیه بسر می برد، به علاوه تمامی مدیران کل این وزارتخانه حضور داشتند.

نکته جالب در این بود که کاظم ابراهیمی صدرآبادی مدیر عامل سابق شرکت مخابرات ایران نیز در تیم بازدیدکننده حضور داشت و پا به پای وزیر ارتباطات به بازدید از غرفه های حاضر در سالن ۸-۹ که مختص دولتی ها بود، پرداخت.

محمود واعظی بعد از بازدید چندین غرفه حاضر در سالن دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوال آنان پاسخ گفت.

وی با ابراز خرسندی از سفر به آمریکا گفت: نشست سازمان ملل متحد فرصتی است تا تمامی کشورهای دنیا گرد هم جمع شوند و لذا ایرانی های موفق مقیم خارج از کشور که شرکت های موفقی در این صنعت دارند را ملاقات کردم و فرصت شد با آنها رایزنی کنم.

او افزود: تعداد زیادی از آنها علاقه مند به حضور در ایران هستند که و درخواست های خود را ارائه دادند و ترجیح دادم آنها را در ایران بررسی و بعدا پاسخ آنها را بدهم.

وزیر ارتباطات گفت: قرار بود امروز عصر آمریکا را ترک کنیم و چهارشنبه وارد ایران شویم اما نهایتا حدود ۸-۹ برنامه مهم آقای رئیس جمهور لغو شد و زودتر برگشتیم.

واعظی تلکام را یکی از مهم ترین نمایشگاه های کشور دانست که باید با کمک بخش خصوصی و دولتی فضای آن گسترش یابد.

اوافزود: حضور ۸۰ شرکت از ۱۸ کشور دنیا گویای جایگاه تلکام است و امیدواریم این فضا برای تعاملات آینده بازتر شود.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه در آمریکا هم اطلاعات تلکام را می گرفتم، ابراز کرد: معاون فناوری وزارت ارتباطات روی فعالیت های بخش خصوصی متمرکز است و از فعالان این بخش حمایت می کند و تقریبا این کار را روزانه انجام می دهد.

وی در ارتباط با تعرفه های مخابراتی و بنای وزارت ارتباطات برای برخورد با این موضوع گفت: هیچ چالشی با هیچ کس نداریم و وظیفه وزارت ارتباطات نظارت بر تعرفه هاست.

او افزود: ما پلی بین مردم و شرکت های خصوصی هستیم و نمی توانیم حقوق ۸۰ میلیون ایرانی را به خاطر یک سوال که به شمای خبرنگار داده اند نادیده بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *