جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱

وزير بهداشت و هیات همراه وارد مكه شدند

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 447264
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكی برای بررسی وضعيت حجاج ایرانی در پی حادثه منا در راس هیاتی از وزارت بهداشت، وزارت خارجه و هلال احمر وارد مكه مكرمه شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سيد حسن هاشمي وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي براي بررسي وضعيت حجاج جان باخته ، مفقود و مجروح ايراني درحادثه منا بلافاصله پس از ورود به فرودگاه جده عازم مكه مكرمه شد.

در اين سفر دكتر اميرمحسن ضيايي رئيس جمعيت هلال احمر، اسدي لاري مديركل امور بين الملل وزارت بهداشت و حسن قشقاوي معاون كنسولي وزارت خارجه وزير بهداشت را همراهي مي‌كنند
گفتني است به دنبال وقوع حادثه دلخراش مني و كشته و مفقود شدن نزديك به پانصد تن از زائران ايراني خانه خدا ، موضوع سفر برخي از مسئولان ارشد دولت به عربستان در دستور كار قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات جمع آوري شده از شاهدان عيني و بعثه هاي حج كشورهاي اسلامي بيش از دو هزار حاجي از كشورهاي مختلف در حادثه مني جان باخته اند.

فاجعه مني پنجشنبه هفته گذشته همزمان با روز عيد قربان و هنگام حركت زائران براي رمي جمرات بر اثرسوءمديريت و بي تدبيري پليس ومسئولان سعودي رخ داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *