شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۲
از استقبال نیلوفر اردلان تا عدم حضور مسئولان وزارت

حاشیه‌های بازگشت تیم ملی فوتسال بانوان

يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب: 446949
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در حالی عصر امروز به کشورمان بازگشت که هیچکدام از مسئولان برای استقبال از آنها به فرودگاه نرفتند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در حالی عصر امروز به کشورمان بازگشت که هیچکدام از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای استقبال از آنها به فرودگاه نرفتند.
 
*نیلوفر اردلان، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان که برای همراهی وی با تیم ملی در مالزی مشکلاتی به وجود آمده بود، عصر امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی از ملی‌پوشان استقبال کرد.
 
*حضور خانواده‌های بانوان فوتسالیست که برای استقبال از فرزندان خود به فرودگاه آمده بودند، در نوع خود قابل توجه بود.
 
*نماینده ویژه دانشگاه پیام نور امروز با حضور در فرودگاه به ملی‌پوشان پیغام داد که قرار است از طرف این دانشگاه، تقدیر ویژه‌ای از ملی‌پوشان به عمل بیاید و مقرر شد تا به هر کدام از آنها 5 سکه اهدا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سمیرا
برای استقبال رفتند
شبکه خبر پخش کرد
United Kingdom
دنياي غرب زمين بازي را به گونه اي تعريف كرد كه حتي بچه هاي حزب اللهي هم در اين زمين بازي ميكنند آهاي جهان حزب اللهي آيا شما پوشش اين خانومهاي فوتباليست را پوشش ميداني جام را برديم اما بازنده واقعي ما هستيم اي كاش فقط اندكي(باز ميگويم فقط اندكي) با روايات اهلبيت سر و كار داشتيم تا اينگونه در مورد فوتبال بانوان و خيلي چيزهاي ديگر قضاوت نمي كرديم بدبختي ما اين است كه خود را در مورد همه چيز صاحب نظر ميدانيم و مراجع را كنار زده ايم نميدانم مطلبم را اجازه نشر ميدهيد يا نه اما من وظيفه ام گفتن بود ممكن است عده اي واكنش نشان دهند اما من دينم را از مولا علي ميگيرم نه دهان ديگران آهاي بچه حزب اللهي ها اگر نميتوانيد ديگران را ديندار كنيد لااقل با تاييد خود بر عمل آنها صحه نگذاريد يا صاحب الزمان شاهد باش كه من اين حرف را نه اينجا بلكه جاهاي ديگر هم زده ام و باز هم تكرار ميكنم.از طرف يك طلبه كوچك.