يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
تراکتور را نمی‌بردند، دایی سرمربی می‌شد!

دایی به نیمکت پرسپولیس نزدیک شد اما

يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 446898
یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز مطلبی روی جلد برده در خصوص اینکه اگر برانکو به تراکتورسازی می‌باخت، علی دایی جانشین او می‌شد.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، خیلی از رسانه‌ها به این موضوع واکنش منفی نشان دادند. برخی نوشتند علی دایی با صبای قم قرارداد دارد و نمی‌تواند پرسپولیسی شود و برخی به نوعی دیگر این موضوع را تکذیب کردند.
خبرنگار بانک ورزش موضوع را پیگیری کرد و مشخص شد این گزارش درست بوده و احتمال اینکه برانکو پس از باخت به تراکتور برکنار شود خیلی زیاد بوده است.

در حالی عده‌ای قرارداد دایی با صبای قم را دلیل حقیقی نبودن این گزارش می‌دانند که پیش از این نیز علی دایی در زمانی که با راه آهن قرارداد داشت، سرمربی پرسپولیس شده و اصولا فسخ قرارداد و نشستن روی نیمکت پرسپولیس موردی نیست که علی دایی از پس آن برنیاید.
اما چه کسی قصد برکناری برانکو را داشت؟
اگر به خاطر داشته باشید، یکی از اعضای هیات مدیره هفته گذشته مصاحبه‌ای انجام داد و با اعلام اینکه ناداوری همیشه بوده و چیز جدیدی نیست، گفت: اگر یک آدم باجذبه و پرنفوذ کنار خط داشته باشیم، مشکلات حل می‌شود.
منظور این عضو هیات مدیره کاملا مشخص است و حالا که خبر برکناری احتمالی برانکو رسانه‌ای شده، راحت تر می‌توان زوایای مختلف این مصاحبه را رصد کرد.
در این رابطه خبرنگار بانک ورزش با برانکو ایوانکوویچ صحبت کرد که او گفت: از روزی که به پرسپولیس آمدم اسم‌های زیادی به عنوان جانشین من مطرح شده است؛ یک روز فرهاد کاظمی و یک روز علی دایی.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: من روزی که به پرسپولیس آمدم هدفم این بود که یک پرسپولیس برای آینده بسازم. این کار هزینه دارد و خوشحالم که هواداران حاضر شدند این هزینه را بپردازند.
برانکو در خصوص شایعه جانشینی علی دایی به بانک ورزش گفت: من هم صداهایی در خصوص سرمربیگری دایی شنیدم. ما دو دسته مربی داریم. یک دسته که اخراج شده‌اند و یک دسته که در حال اخراج هستند. ما مربیان همیشه ساک‌مان آماده است تا در صورت خواست مدیران و هواداران، تیم را ترک کنیم اما خدا را شکر هواداران پرسپولیس فهمیده هستند و دیدند برای این تیم جوان چه کار کردیم.
او در پایان گفت: پرسپولیس به روزهای خوب خود نزدیک می‌شود و این به خاطر صبر هواداران است. از آنها متشکرم که به این تیم اطمینان کردند. مطمئن باشید از این پس پرسپولیس بهتری مشاهده خواهید کرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *