پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۱
۱

واکنش داورزنی به برکناری کواچ

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 446500
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید برکناری یا ادامه همکاری سرمربی تیم ملی والیبال به جلسه کارشناسی هفته‌های آینده بستگی دارد ولی برای رفتن به المپیک هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد حتی تغییر کادر فنی.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدرضا داورزنی درباره احتمال برکناری «اسلوبودان کواچ» بعد از نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: این مسئله به جمعبندی جلسات کارشناسی بر می‌گردد. ما در جلساتی که هفته‌های آینده با حضور کارشناسان خواهیم داشت، دلیل نتایج تیم ملی والیبال را بررسی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا شخصا از عملکرد کواچ راضی هستید یا خیر؟» گفت: طبیعی است که کادر فنی باید پاسخگو باشد. یک قسمت از نتایج به کادر فنی بر می‌گردد که نسبت به دستیاران آقای کواچ انتقاداتی بود ولی کواچ اصرار داشت که کمک‌هایش خوب هستند. با این حال نتایج نشان داد آنچیزی که تصور و پیش بینی می‌کردیم نبود. ما با جلساتی که خواهیم داشت، تمام نکات فنی و روحی و روانی تیم را بررسی می‌کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: تیم ما در اولین بازی مقابل آرژانتین شکست خورد و همین باعث شد تا مسابقات دیگر را هم از دست بدهد که این بحث روحی و روانی است.

داورزنی که روی خط برنامه ورزش و مردم آمده بود، در پایان گفت: برای رفتن به المپیک هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم حتی اگر به این نتیجه برسیم که کادر فنی تغییر کند ولی باید تمام جوانب را بررسی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
براي شيطنت هاي خودش هم كاري انجام دهد كه بازيكن سالاري را ميدان داد ...