دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

اقدامات روسیه برای توازن قوا در اروپا

پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 446367
سخنگوی رئیس جمهور روسیه از اقدام روسیه برای حفظ توازن قوا در اروپا در صورت تقویت زراد خانه هسته ای آمریکا در آلمان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر به نقل از رویترز، «دیمیتری پسکوف» با اشاره به گزارش های برخی رسانه ها مبنی بر تصمیم آمریکا برای به روز رسانی تسلیحات هسته ای خود در آلمان گفت: در صورت صحت چنین گزارش هایی روسیه مجبور خواهد شد برای حفظ توازن قوا در اروپا دست به اقداماتی بزند.

همچنین امروز یک منبع نظامی روس به خبرگزاری اینترفکس گفت در صورت چنین اقدامی از سوی آمریکا روسیه احتمالا موشک های اسکندر خود را در کالینگراد مستقر خواهد کرد.

به گفته این منبع نظامی روس که نامش فاش نشد، تصمیم نهایی در این خصوص بعد از تجزیه و تحلیل جزئیات گزارش ها و تهدیدات ناشی از این اقدام احتمالی آمریکا گرفته خواهد شد.

این واکنش های مقامات روسیه بعد از آن صورت می گیرد که شبکه زد دی اف آلمان اعلام کرد آمریکا قصد دارد ۲۰ عدد بمب اتمی بی ۶۱-۱۲ خود را در پایگاه هوایی بوخل مستقر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *