چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

نیمار به چه بازیکنی علاقه دارد؟

سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 445980
ستاره برزیلی بارسلونا به ستایش از فیلیپه کوتینیو پرداخت و تاکید کرد که دوست دارد این بازیکن را با پیراهن بارسلونا ببیند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا از پایگاه اطلاع رسانی EFE، یکی از بازیکنانی که شایعه‌های زیادی درباره پیوستن او به بارسلونا به گوش می‌رسد، فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول است. این بازیکن در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی در ترکیب قرمزپوشان آنفیلد داشت و بازی‌های درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشت.

نیمار داسیلوا در این‌باره گفت: چند بازیکن برزیلی هستند که توان بازی کردن در بارسلونا را دارند. آنها می‌توانند با بازیکنانی کنونی هماهنگ شوند و خریدهای خوبی برای ما به شمار بیایند. یکی از این بازیکنان، فیلیپه کوتینیو ستاره لیورپول است.

نیمار ادامه داد: کوتینیو در این دو سه سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است. او بازیکن بسیار خوبی است و سبک بازی او بسیار شبیه به سبک بازی بارسلونا است. دوست دارم این بازیکن پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

کوتینیو یکی از بهترین بازیکنان کنونی لیورپول است. این باشگاه انگلیسی نشان داده است که در صورت ارائه پیشنهاد خوب ستاره‌های خود را خواهد فروخت و لوئیس سوارس و رحیم استرلینگ هم بهترین نمونه در این زمینه هستند.

با توجه به آن که بارسلونا در فصل کنونی نتوانست بازیکن مورد نظر خود را جذب کند، به احتمال خیلی زیاد در ژانویه تغییرات زیادی خواهد داشت، به ویژه در خط حمله که هنوز جانشینی شایسته برای پدرو رودریگس که به لچلسی رفته انتخاب نکرده است.

نیمار در پایان سخنان خود درباره شرایط کنونی خودش هم گفت: فصل قبل برای همه ما رویایی بود چراکه توانستیم بازی‌های درخشانی را به نمایش بگذاریم و سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آوریم. از عملکردم در فصل قبل راضی هستم. در فصل جاری هم می‌خواهم بهترین بازی‌های خود را برای بارسلونا به نمایش بگذارم. باید در درجه نخست به بازی گروهی فکر کنیم بعد از آن به دنبال گلزنی باشیم.

بارسلونا در فصل جدید رقابت‌های لیگا شروع بسیار خوبی داشته و در هر چهار بازی خود توانسته پیروز از میدان خارج شود و در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *