يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
رئیس موسسه مطالعات سیاسی و اقتصادی رومانی خبر داد؛

آمادگی‌رومانی برای خرید قطعات‌خودرو از ایران

دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 445861
رئیس موسسه مطالعات سیاسی و اقتصادی خاورمیانه در رومانی از آمادگی همکاری رومانی در بخش خودرو به ویژه خرید قطعات از استان اصفهان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان‌، فالیوس‌کابا ماریا در دیدار با قاسم‌علی جباری، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان‌، هدف از سفر به اصفهان را بررسی فرصت‌های این استان برشمرد و اظهار داشت: آشنایی با زمینه‌های همکاری و ظرفیت‌های مشترک ۲ کشور می‌تواند حجم مبادلات اقتصادی را افزایش دهد‌.

وی از آمادگی همکاری رومانی در بخش خودرو به ویژه خرید قطعات از استان اصفهان خبر داد و افزود: رومانی دروازه ورود به اروپا بوده و استان اصفهان می‌تواند از این کشور برای واردات به اروپا بهره گیرد.

رئیس موسسه مطالعات سیاسی و اقتصادی رومانی همکاری در بخش‌های گردشگری به ویژه هتلینگ را از دیگر زمینه‌های قابل سرمایه‌گذاری رومانی در استان اصفهان برشمرد و بیان کرد: رومانی در زمینه گردشگری دارای تجارب ارزنده‌ایی بوده که می‌تواند در اختیار فعالان گردشگری استان اصفهان قرار دهد.

وی تنها چالش پیش‌روی همکاری‌های اقتصادی رومانی با ایران را مسائل بانکی دانست و تصریح کرد: امید‌وار هستیم با برداشتن تحریم‌های اقتصادی این مساله به خودی خود برطرف شود.

قاسم‌علی جباری، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با معرفی ظرفیت و توانمندی‌های استان اصفهان گفت: اصفهان در بخش نساجی‌، قطعات خودرو، صنایع فلزی‌، فولادسازی دارای توانمندی بوده و می‌تواند زمینه همکاری با فعالان اقتصادی رومانی را فراهم سازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *