جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

رونالدو اسطوره‌ جاودانه رئال مادرید

شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 445346
گلزنان تاریخ رئال مادرید به تمجید رونالدو پرداختند، بازیکنی که به زودی در تاریخ رئال مادرید جاودانه خواهد شد.
به گزارش جهان نقل از ایسنا از مارکا، کریستیانو رونالدو همان طور که رافائل بنتیس، سرمربی رئال مادرید گفت، پائو گسول این تیم است. رونالدو امروز فرصت ثبت رکورد جاودانه‌ای دارد. او اگر دو گل در بازی مقابل گرانادا به ثمر برساند، برترین گلزن تاریخ رئال مادرید محسوب خواهد شد. مهاجم پرتغالی که ۳۲۲ گل در ۳۰۵ بازی به ثمر رسانده است، در یک قدمی رائول گونزالس، برترین گلزن رئال مادرید با ۳۲۳ گل قرارگرفته است.

گلزنان تاریخ باشگاه رئال مادرید در گفت و گو با مارکا قدرت و بزرگی رونالدو را ستودند و به تمجید از عملکرد او پرداختند. رائول درباره او گفت: روی کاری که رونالدو انجام می‌دهد نمی‌توان نامی گذاشت و غیرقابل باور است. او در طول ۶ سال با آمار خیره کننده میانگین ۵۰ گل در هر فصل به این رکورد رسیده است. در حالی که من در هر فصل تنها ۲۰ گل زدم. امیدوارم به گلزنی‌اش طی سالیان سال ادامه دهد و به کسب عنوان به رئال مادرید کمک کند.

آمانسیو که در سال ۱۹۷۰ با ۱۶ گل آقای گل لالیگا شد، رکور خود را در مقابل رونالدو مضحک عنوان کرد و گفت: مردم فکر می‌کنند گل زدن در این تعداد آسان است چون که هر هفته و فصل به فصل این کار را تکرار می‌کند. زمانی که به مادرید رسید، از نظر سرعت، قدرت، گلزنی و سایر فاکتورها پیشرفت کرد. کریس با شرایطی که دارد نزدیک به فرازمینی شدن است.

سانتیانا، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است: در حال حاضر به جز رونالدو هیچ بازیکنی توانایی گلزنی با دو پا و سر را ندارد. در زمان من به ثمر رساندن ۴۵ تا ۵۰ گل غیر قابل باور بود. لیونل مسی یک فوتبالیست جهانی است ولی کریستیانو در گلزنی از او بهتر است.

هوگو سانچس موقعیت کنونی بازیکن پرتغالی را برجسته کرد و ادامه داد: برای من اهمیتی ندارد رونالدو از رکوردهایم پیشی بگیرد. هر چقدر بیشتر گلزنی کند، رئال مادرید عناوین بیشتری کسب می‌کند و پر افتخارتر می‌شود. با وجود اینکه در نوک خط حمله بازی نمی‌کند اما گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند که بسیار ارزشمند هستند. او در هر نقطه از زمین بازی کند، گلزنی می‌کند.

داور شوکر، مهاجم کراوات سابق رئال مادرید که تنها ۴۹ گل برای این به ثمر رسانده است درباره مهاجم پرتغالی اظهار کرد: هیچ بازیکنی در دنیا از لحاظ قدرت، فیزیک و تمام‌کنندگی مثل او نیست. او انسانیست از سیاره دیگر.

فرناندو مورینتس، بازیکن ۱۰۰ گله رئال مادرید از رونالدو تمجید کرد و گفت: او هیچ وقت از گلزنی سیرایی ندارد. برای گل زدن زندگی می‌کند و روز گذشته را فراموش می‌کند. هرگز نفهمیدم زمانی که در سه بازی گل نزد، چرا به او شک کردند اما کریستیانو پس از زدن پنج گل، دهان همه را بست و در بازی بعد سه گل دیگر نیز به ثمر رساند. توانایی او در تصمیم‌گیری برای گلزنی خیلی سریع است.

رونالدو نازاریو برزیلی نظر متقاوتی را نسبت به دیگران ارائه داد و گفت: همیشه گفته‌ام که دوست داشتم با کریستیانو همبازی شوم یا او با من. علاوه بر این که گل‌های فراوانی به ثمر می‌رساند به بازی تیم نیز کمک می‌کند. همچنین در بهترشدن بازیکنان اطراف خود تاثیر گذار است. رونالدو و مسی از دیگران بهتر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *