شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱۰
۴

توصیه رهبر انقلاب درباره محل تدفین آیت‌الله خزعلی

شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 445299
فرزند آیت‌ا... خزعلی از توصیه رهبر معظم انقلاب پس از درگذشت آن عالم متقی گفت.
توصیه رهبر انقلاب درباره محل تدفین آیت‌الله خزعلی
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محسن خزعلی، معاون دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر و فرزند مرحوم آیت‌ا... ابوالقاسم خزعلی اظهارداشت: پس از اعلام خبر درگذشت آیت‌ا... خزعلی، مقام معظم رهبری توصیه کردند که پیکر آن مرحوم در دارالزهد مشهد مقدس به خاک سپرده شود چرا که مرحوم آیت ا... خزعلی از زمان کودکی خادم‌ امام رضا (ع) بود و تمایل بسیاری داشت که پس از درگذشتش در مشهد دفن شود.

فرزند مرحوم آیت‌ا... خزعلی در پاسخ به سوالی درباره نحوه برخورد آن مرحوم با مسائل روز و واکنش به برخی مسائل نزدیکان‌شان افزود: آیت‌ا... خزعلی هیچ دلبستگی‌ای به دنیا نداشتند و هیچ مسئله‌ای جلودار وی در مواجهه با مسائل اصلی نظام و حمایت از ولایت فقیه نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند این عالم ربانی و حقیقتا غیور را رحمت کند
کاش برخی یه ذره فقط یه ذره از آیت الله خزعلی یاد میگرفت.
محمدخداوردی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهدی خزعلی باسلام
پسر نوح با بدان بنشست /خاندان نبوتش کم شد

نان ونمک نظام و انقلاب ورهبری وپدر را خوردی ونمکدان شکستی! امیدوارم روقتی که با روی سیاه وارد محشر میشی پاسخی داشته باشی
اگر مسلمان باشی که نیستی میدانی که یکی از گناهان کبیره عاق والدین هست که تو عاق پدر مرحومت شدی/پس خد ابه دادت برسه
برو خوش باش
گاهی انسان در زمان حیات والدین عاق والدین میشود اما پس از مرگ آنها با توبه و جبران از عاق والدین در می آید و گاه انسان در زمان حیات والدین نسبت به آنها خوب عمل میکند و آنها از او راضیند اما پس از مرگ آنها کوتاهی میکندو عاق والدین میشود ینا بر این تا انسان زنده است شاید حالتش تغییر کند و این فرزند آیت الله خزعلی هم شاید با توبه واقعی عاقیت بخیر شد. الله اعلم