جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
مهار نشد که هیچ!

تشدید آتش سوزی در جنگلهای‌گچساران

جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 445179
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران گفت: ورزش باد آتش سوزی منطقه نارک گچساران را تشدید کرده است.
به گزارش جهان، فرهام جلیلی در گفتگو با مهر افزود: متأسفانه این آتش‌سوزی که از صبح پنجشنبه در ارتفاعات بین روستاهای نارک و امامزاده جعفر درفاصله ۲۰ کیلومتری شهرگچساران آغاز و مهار شده بود، مجددا از عصر دیروز بر اثر عوامل طبیعی از جمله وزش باد تشدید شده است.

جلیلی تصریح کرد: در حال حاضر عوامل و نیروهای ادارات منابع طبیعی، نیروهای مردمی و تیم کوهنوردی دوستدار محیط زیست برای مهار آتش در کوه نارک مستقر شده‌اند.

وی افزود: به دلیل کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه و وزش باد در محل وقوع آتش هنوز امکان مهار حریق میسر نشده است.

رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان گچساران با بیان اینکه از میزان خسارات وارد به پوشش جنگلی و محیط زیست کوه نارک بر اثر آتش‌سوزی آمار دقیقی به دلیل وضعیت نامناسب جوی و تاریکی وجود ندارد، بیان کرد: یک فروند بالگرد برای تسریع در رساندن نیروهای امدادی و همچنین نیروی های کوهنورد آشنا به منطقه به محل آتش سوزی اعزام شده است.

جلیلی اظهار کرد: با وجود تلاش بی وقفه نیروهای ستاد بحران و مشارکت مردمی، آتش همچنان در منطقه کوه ملغان منطقه نارک شعله ور است

به گزارش خبرنگارمهر، تا لحظه ارسال خبر همچنان شعله های آتش کوه ملغان منطقه نارک از مرکز شهرستان گچساران قابل مشاهده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *