کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش "جهان نیوز" از تجربه ای بی نظیر و قابل تکرار

نتیجه یک اردوی جهادی در قلب تهران! +تصاویر

26 شهريور 1394 ساعت 10:04

هفته پیش به همت قرارگاه امام رضا (علیه السلام) و بچه‌های گروه جهادی روح الله کاری جهادی در تهران انجام شد.


گروه جامعه جهان نیوز ـ در منطقه ۱۲ درست وسط تهران، جایی که در آن از نهاد ریاست جمهوری و ساختمان شهرداری تهران تا مجلس و شورای شهر و چند وزارتخانه و بازاربزرگ تهران هست، محله است به نام دروازه غار. بسیاری از معتادان و کوکان کار و نیزمردمانی به شدت فقیر از جهت مالی و فرهنگی در این محله زندگی می کنند.

به گزارش جهان، تا کسی در اینجا قدم نزند باورش نمی شود در ایران هنوز هم چنین محله هایی وجود دارند که در روز روشن بدون ترس مواد مخدر خرید و فروش می شود. اینجا محل زندگی خیلی از بچه هاییِ است که هر روز سر چهارراه ها در حال دوره گردی دیده می شوند، اینجا خانه و کاشانه خیلی از دستفروش های مترو است.

اینجا مادر دو شهید برای محافظت از خودش در برابر دزدها باید سگ نگه دارد و به جای غسل، به خاطر نبود امکانات و بی لیاقتی برخی از مسؤولان باید تیمم کند.

بچه های جهادی قرارگاه امام رضا (علیه السلام) و گروه جهادی روح الله پس از جستجوهای دامنه دار، چند مورد برای کار جهادی در محله دروازه غار پیدا کرده بودند. یکی از آنها خانه پدر شهیدی بود که سالها کسی از مسئولان به این خانواده شهید سر نزده بود.

بچه‌های این دو گروه جهادی، تصمیم گرفتند سر و شکلی به خانه این پدر شهید بدهند. پس از چند روز کار بنایی و گچکاری و نقاشی، منزل را به خانواده شهید تحویل دادند.

تصاویر زیر حاصل چند روز کار جهادی در منزل این خانواده شهید است:






























کد مطلب: 445035

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/445035/نتیجه-یک-اردوی-جهادی-قلب-تهران-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com