دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱
ریئس مستعفی کمیته اخلاق:

پرونده فساد مربوط به کی روش است!

چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 444888
رئیس پیشین کمیته اخلاق گفت:اگر یک روز بخواهیم علیه کی روش حکم صادر کنیم دیگر ببینید چه اتفاقی می افتد. ریئس مستعفی کمیته اخلاق:پرونده فساد مربوط به کی روش است!
به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، علی اکبر محمدزاده در رابطه با موافقت کفاشیان با استعفایش اظهار داشت: باور کنید که از اعلام این خبر خوشحال شدم. بالاخره من در برابر یکسری مسائل نمی توانستم دوام بیاورم و مجبور شدم استعفا دهم. حالا هم آقایان ترجیح دادند با استعفای من موافقت کنند.

وی درباره اینکه دلیل اصلی استعفایش چه بوده، عنوان کرد: دلیل اصلی استعفای من عدم اجرای احکام کمیته اخلاق بود. به ویژه ما در پرونده محرومیت مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی اصرار داشتیم که حکم اجرا شود اما متاسفانه با مقاومت کفاشیان و کی روش این اتفاق رخ نداد. جالب است که حکم محرومیت خانبان به خاطر توهینی بوده که او به شخص وزیر و کفاشیان انجام داده است. در ضمن خود فدراسیون فوتبال شاکی این پرونده بوده و خود حراست فدراسیون این موضوع را به ما اطلاع داده است. پس چطور می شود که موضع کفاشیان به یکباره برمیگردد و در قبال توهین یک فرد به خودش چنین رفتاری می کند.

رئیس پیشین کمیته اخلاق همچنین تصریح کرد: باورمان نمی شد که بعد از اعلام این حکم خانبان در بازی با گوام روی نیمکت تیم ملی بنشیند. با این حال کوتاه آمدیم و گفتیم که این حکم از بازی با هند اجرا می شود اما باز هم با مقاومت کی روش و کفاشیان مواجه شدیم. در واقع ما پشت کفاشیان ایستادیم تا کسی حق توهین به او را نداشته باشد اما رئیس فدراسیون پشت ما را خالی کرد.

وی در واکنش به اظهارات خانبان که اعلام کرده نه احضاریه ای از سوی کمیته اخلاق دریافت کرده و نه ابلاغ محرومیتش را، خاطرنشان کرد: ما چنین محرومیت هایی را به تیم ملی اعلام می کنیم نه به فرد. در ضمن خانبان به کمیته اخلاق دعوت شده بود و اینجا آمد و صحبت هایی را انجام داد اما دفاعیاتش برای ما اصلا وارد نبود. به هر حال برای یک رکن قضایی مهم اجرای احکام است که متاسفانه این اتفاق در فدراسیون فوتبال رخ نمی دهد. ما وقتی می بینیم برای حکم صادر کردن علیه یک عضو کوچک تیم ملی مثل آنالیزور این طور علیه ما جبهه می گیرند، پس قطعا اگر یک روز بخواهیم علیه کی روش حکم صادر کنیم دیگر ببینید چه اتفاقی می افتد.

محمدزاده در پایان در خصوص پرونده فساد در تیم ملی و جزئیات آن گفت: شاید یک روز با وجود جدایی از فدراسیون جزئیات این پرونده را در مراجع قضایی دیگر پیگیری کنیم. با این حال فقط به گفتن یکی، دو جمله بسنده می کنم. این پرونده فساد مربوط به تیم ملی نیست و مربوط به شخص کی روش است. این پرونده به زندگی شخصی کی روش برمیگردد و اگر لازم باشد به زودی جزئیات آن را هم فاش خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی استعفا می دهید تازه فاش می خواهید بکنید!پست داشتید چرا پیگیری نکردید؟!!!