دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱

پیشمانی مدیر روستا از قرمز و آبی نشدن !

سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب: 444556
هر سال از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما دوستان و رفقایم من را دور زدند و به یکی از این دو تیم رفتند اما من در پاس ماندگار شدم. اما الان که به آن زمان فکر می کنم می بینم که اشتباه کردم به یکی از این ۲ تیم نرفتم و از این بابت پشیمانم.
به گزارش جهان، علی اصغر مدیر روستا فوتیالیست دهه 70  فوتبال کشورمان در برنامه تلویزیونی گفت: از سال ۶۸ که فوتبال را شروع کردم هر سال از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما دوستان و رفقایم من را دور زدند و به یکی از این دو تیم رفتند اما من در پاس ماندگار شدم. اما الان که به آن زمان فکر می کنم می بینم که اشتباه کردم به یکی از این ۲ تیم نرفتم و از این بابت پشیمانم.

وی در خصوص علت حضور در تیم پاس تهران طی سال های متمادی نیز عنوان کرد: کل کل با دایی ام باعث شد که پاسی شوم. یک روز دایی من که به شدت پرسپولیسی بود وقتی خبر باخت پرسپولیس از پاس را شنید به شدت ناراحت شد و دستانش را روی سر گذاشته و روی زمین نشست.

همانجا بود که من به دایی خود گفتم پاس تیم قدرتمندی است که توانسته پرسپولیس را ببرد و به تیم پاس پیوستم.
علی اصغر مدیر روستا در ادامه عنوان کرد: ۱۰سال در تیم ملی بودم و آن زمان خیلی سخت بود که یک بازیکن در استقلال یا پرسپولیس نباشد و این مقدار در تیم ملی باقی بماند. اما ماندن من شانسی هم نبود و مربیان بسیاری من را برای تیم ملی انتخاب می کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *