دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

به نام بوکسورها به کام مسئولان!

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 444200
بخشی از کمک شصت میلیونی وزیر ورزش و جوانان که قرار بود بین ملی پوشان بوکس اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا تقسیم شود سر از جیب برخی مسئولان فدراسیون بوکس در آورد!
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم ملی بوکس ایران در حالی با ترکیب ۱۰ بوکسور به رقابتهای قهرمانی آسیا رفت که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان پیش از اعزام تیم در بازدیدی از تمرینات ملی پوشان مبلغ ۶۰ میلیون تومان برای افزایش انگیزه به تیم اعزامی کمک کرد.

قرار بود این هزینه بین بوکسورهای اعزامی و کادر فنی تقسیم شود اما هر یک از بوکسورها تنها مبلغ سه میلیون تومان دریافت کرده اند و سه نفر از اعضای کادر فنی نیز به همین میزان پاداش گرفته اند. با این حساب تنها ۳۹ میلیون( ۱۳ پاداش سه میلیونی) صرف کمک به تیم اعزامی شده و ۲۱ میلیون باقی مانده بین مسئولان فدراسیون بوکس که خودشان ماهیانه حقوق دریافت می کنند تقسیم شده است. این در حالی است که حتی در داخل فدراسیون نیز نسبت به تقسیم باقیمانده پول دعواست!

ملی پوشان بوکس که هیچ درآمدی ندارند و حقوقشان نیز ماه هاست عقب افتاده در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به این موضوع ابراز گلایه کردند.

این اتفاق درحالی رخ داده است که وعده های انتخاباتی ناطق نوری آوردن مهره های اقتصادی به فدراسیون بوکس و حل مشکلات مالی بود نه سهم بردن از پاداشی که وزیر ورزش و جوانان برای افزایش روحیه ملی پوشان به آنها داده بود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *